My photo
saya begini dan saya bahagia .

Sunday, April 3, 2011

MONDAY MORNING

assalamualaikum dan selamat pagi . 

pagi tadi bgun sgt la awal semata-mata untuk pergi class BEL.class bel hari ini sgt seronok kot sebab kua awal,lau tak macam hampeh.ouh yaa,td my madam roza bgtau pasal carry mark for my speaking test.aku cuma dpt 11.5/20 . ouh sedihnya T_T.nevermind asalkan markah lebih sikit dari separuh.aku kan tak pandai nak speaking.tapi kalau ditambah tolak darab dan bahagi rasanya if campur dengan mark untuk attendance,online quiz,work/assignment and term paper boleh la jugak pass untuk BEL311.hopefully lah.tinggal nak buat yg terbaik je untuk final paper nanti.BEL311 ni memang susah bg aku sebab semua dak2 class terer2 belaka.aku je yg low class.tapi tak pe.tarer2 pon if malas dtg class nak bt ape kan.dr situlah aku nak dptkan makrah lebih untuk bel ni.tak apa,mula mula susah lama lama nanti senang lah.mane ade orang berjaya tanpa mula and kalah dr awal dulu.so malaysia boleh ! ijan pun boleh !

adios amigos !

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !