My photo
saya begini dan saya bahagia .

Sunday, April 3, 2011

hidup untuk hidup









 sejak sejak aku selalu termenung lately ni kan aku rase aku boleh la jadi director for my life.senang je kan.create something fun dan tak bosan.jalan cerita adalah kegembiraan sahaja dan normal macam manusia biasa.bukan susah pun.kehidupan kita adalah kehidupan kita,siapa je peduli? kan? kenapa kita nak derita sedangkan kita boleh bahagia ? orang yang betul betul sayangkan kita je akan bersama-sama dengan kita walau sesusah manepun.dan aku nak tengok siapa je orang yang akan sama sama dengan aku sampai lah plot hidup aku yang terakhir.enjoy your life,feel it,taste it and make it real.life without any regret ! nikmati hidup sebagai seseorang yang biasa dan seseorang yang normal . yeahhhh . i got it ! i got it !

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !