My photo
saya begini dan saya bahagia .

Monday, March 14, 2011

the beautiful MONDAY !

assalamualaikum dan selamat malam selasa !! ^^0^^

hari ini adlh hari isnin bersamaan dgn hari paling malas sedunia.T___T .hari isnin juga menunjukkan bhwasanya aku kene bingkas bangkit awal untuk ke kelas puan Roza subjek BEL311.pffffttt.class pkul 8 duh,mmg hidup segan mati tak mau lah.nasib baik la mlm td aku tdo agak awal sikit then boleh la aku bgun dgn jayanya.cehhhh.hari ni aku pakai baju kurung duh.semangat gila dgn semangat nak bergambar la kan.HAHA.aceli,mmg susah nk nampak aku pkai bju kurung.seminggu skali pon payah.pheuwww,mmg murtad melayu kan.alahhh i kan urban,u know urban?? i am a moden girl oke *gulppp sila lempang aku sekarang . T__T . lupekan topik ni .



sampai sampai je class bel,ko tau tak si puan roza tu buat exercise tok speaking test next week.pehhhh,aku paling xsuke n paling cuak nak buat speaking test ni. TIDAK TIDAK @__@ .aku adlh seorg yg very poor of speaking skill.menulis aku reti la jugak.tapi bab bab bercakap ni mmg aku fail lah T___T.dan tadi group aku kene buat pre-speaking test tu depan depan puan roza.pehhh mmg sentap.aku terase mcm nak bt bungee jumping je dr tingkat 5 tu.tapi tak pe akan aku redah jua cabaran ni.alahhh,aku kan KAK IJAN.small matter je bro.aku gagahi jua cabaran ini bersama-sama dengan zam n faris *pffffttttttt,gagahi jua konon selebet jer.dgn dorang duh ! aceli aku suke ajee sbb dorg ni sbb dorg terer speaking,so dorg ade jugak tolong2 aku bila aku bt muke kesian dan gedik. AHHH dasar lelaki cepat cair dan lembik.lemah betul golongan ni.skali sakat terus melting point . BHAHAHAH.tapi tak berjaya juga sebab result aku tetap hampeh lepas puan roza bg ktorang tgok markah pre-speaking test tu.aku just dpt 11/20.pfffftttttttttt !!! *masuk bakul sampah sekarang ! dasar anak kg xreti ckp omputih T___T . okeyyy , next thursday i will be better . aku target nak dpt 15/20 tahu ! chayoo ijan 8)).


lepas class bel adalah class ctu . ctu mean class agama.time time mcm ni nampak si fana bertudung litup persis muslimah.hehe.fana mmg lawa bertudung.entah bila agaknye dia nk bertudung ni.T___T.class agama mmg bosan duh.ngntuk pon ado.tapi disebabkan beg fana adalah doremon ade je gula-gula untuk merasuah diri sendiri dan juga rakan sekelas yg lain. HAHA. fana mmg raja segala gula-gula.sebab itulah salah satu knapa dia jd lesbo aku.aku kan bisex.prrfffftt caitpodah !.lepas class ctu tu mula la nak amek gambar sakan kan.kate diva kenelah ngada2 skit amek gambar *oke,bunuh aku skrg.dibantu dgn jurugambar secara bergilir-gilir so beginilah hasilnya. HAHA.

indoor :

outdoor :
macam cikgu cikgu kan kitorang ! 

ni fana dan juga dinni.

ni pulak syifaa.

sesi bergambar mmg mengada ngada lah kan. lepas tu ktorg terus pg makan.ouh yaa,nak cerita sikit ni,hari ni aku n fana makan nasi kerabu.PEHHH thumbs up up uplah !! mmg superb nasi kerabu tu.tiap2 minggu mesti 2 3 kali aku beli.lau tak beli mmg aku boleh mati kekejangan lah *wekkkbrughhhhhpt!.harganye pon murah sedunia.dlm RM3.50-Rm4.00 masuk lauk skali. murah la jugekkk. tapi kuantitinya agk ciputt. haiyaa ni mmg cara berniagalah sbb abg aku pna ckp kita tak boleh kasi kuantiti yg banyak kt pembeli sbb nnti rasa sedapnya kurang. so mmg betullah.

 nampak sangat serabut,tapi sedapp sedunia lah !

lepas makan tgari tu aku terus balik umah dan tido sampai la pkul4.30 kot.hahaha.dapat jugak aku tdo kan.mmg heaven semalaysia.okeyylah ni mmg boleh hira monday yg sgt heaven ^^_^^.kau ada? non-adooo kan.WAKAKAK.sila ketawekan diri sendiri.

sudeyy , babai !



No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !