My photo
saya begini dan saya bahagia .

Sunday, March 13, 2011

senja berlalu bersama hujan.

assalamualaikum dan ehemmm selamat senja .

tajuk saja sudah cukup membuktikan yang aku sedang melalui waktu waktu senja ditemani encik hujan.ohaiyooo mmg malas nak bangkit dr katil dan melakukan aktiviti -aktiviti lain.apa yg mampu hanya online saje.kalau ade yg menarik adelah,kalau tak ada just tengok dan menstalk. ouh yaa , tahniah kepada aku sbb dah berjaya tengok HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH . pfffftttt . agak ketinggalan kan. member dok heboh pasal cerita tu.bagi aku biasa je.tak best mane pon.boleh la aku bg 3/10.kesian T__T

tengah dok aku on9 tu kan,tiba -tiba aku terus rindu kg halaman. iskk iskkk , rindunya ngn mamy n dady.fuki mek heng.mamy n dady bajettt KL la kan. bukan bukan.teringat dkt mak n abah.bila teringat dkt mak n abah mula la nk wt status bukan-bukan dkt fb.yelahhh,nak mencapub la katekan. HAHA .
alangkah indahnya jika sekarang sedang enak menjamah sukun goreng,pisang goreng,keledek goreng,keladi goreng,kentang goreng bercecah sambal kicap sambil minum secawan kopi jantan *caitttpodah upss ,kopi kapal apilah . hujan hujan begini di kampung mmg la sejuk sedunia tambahan makan didepan TV dan ditemani mak abah dan kucing-kucing yg sedang asek tidur akibat kesejukan . T___T 
lihat status saja sudah gedik nak bg penampar kan.apatah lagi org yang membacanye.mesti dorang ckp haiyooo mengada-ngadanya budak ni.publisiti murahan betullah.grrrr.fakkk la,suka hati gua okeyy.
lepas tu kan,mula la lapar gara-gara status aku tu. dekat puncak perdana ni mana la nak dpt keledek,keladi n sukun bagai tu kann T___T . mestilah tak.sayunya,macam nak balik kg betul2 pon ada.kalau time2 hujan macam ni mesti mak dah buat semua tu plus ade air kopi kapal api tu.tapiiiiii,disebabkan sudah terlalu lapar,aku pon bangkit bangun terjun dr tingkat 4. Ouhh tipu je,aku bangun and aku bukak loker aku tengok apa yang ada kan.kot2 ada keledek goreng ke? . dah bila aku bukak loker ternyata hampa T___T keledek goreng xdak pon @__@. yang ada cuma bubur segera. BUBUR SEGERA ?? how come ? kau tahu bubur segera tu banyak hajinamotorrrrr dan juge bahan2 perasa lain plus byk MSG semua . ouh sadisnya bila teringat dgn status aku td tgari kot :
mulai hari ini , saya nak menjaga diri sendiri dengan sebaik-baiknya dengan mengamalkan diet dan makanan yang seimbang dan berkhasiat . saya nak hidup lama dan kekal sihat seperti sekarang . cewahhhhh 8))
kau tengok kau tengokk ?? apemacam nak menjaga kesihatan kalau makan bubur segera ni ? cissss !! ni kalau aku betul2 makan mmg betul lah nyawa aku pendek satu hari.mula lah akal aku nak berfikiran tegang *nak makan ke tak nak makan ke tak ? . akhirnya nafsu menguasai segala galanya plus setan lompat lompat bintang sebab aku decide nak makan jugak bubur ni. mati cepat pon mati cepat lahhh. sok aku pg la buat exercise n makan ulam raja banyak2.nevermind,segala masalah dapat disettlekan *bungah !! . ala bukan selalu aku makan bubur ni ,last masa awal2 sem hari tu skali.masuk ni dah 2 kali . 2KALI ?? mak eihh,nyawa aku pendek 2 hari .redha redha *___*
so,aku pon masaklah bubur ni.aicehhh masak ke? just tuang air panas je kottt.
tadaaaa,dah siap pon.tak der la sedap mane pon.aku makan half terus tak makan lagi.kalau dulu time aku sem1 and sem2 ligat betul aku makan benda alah ni tapi sejak akhir-akhir ni kecintaan aku terhadap makanan2 segera terutamanya meggi dan bubur amatlah merundum sekali.caittttt,aku kene makan banyak ulaman-ulaman lepas ni.supaya awet muda dan cantik sentiasa *okey,muntah pink pink .
okey ! babai ~

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !