My photo
saya begini dan saya bahagia .

Friday, January 14, 2011

kembar-ewww-ewwww . my lida and my lisa .

assalamualaikum (",)

hai all , selamat petang semua .

last weekend kan , aku dah janjian dengan dua org kawan baik aku ni which is the twins . si kembar lida and lisa . saje jer hang out sbb xtau nk wat pe kan . da lame xjumpa dorg . ade la dlm 3 minggu lepas aku jumpe dorg mase aku turun kl nak anta surat rayuan kolej tu .

first of all , mai aku kenalkan sape si lida and lisa ni .


Nur Halisa Bte Zahiman 
Nur Halida Bte Zahiman

Lisa adik kepada Lida , Lida kakak kepada Lisa tua 5 minit .

aku kenal dorang masa aku study kat poli dulu . which is time aku tukar kos
dari mecatronic ke tourism .
mula-mula mase kenal bapak belagak gila kan 2 minah ni .
bajet hot stuff la sbb si kembar ni pakai shawl .
aku mane la tergolong dlm minah2 shawl . aku pakai tudung bawal .
bawal mahal oke . stakat shawl 10 ringgit aku xpandang pon . hahhaah . mcm jahanam je dulu .


so bila aku masuk kelas dorang lewat 2 bulan kot ,yela aku masuk kelas mecatronic dulu baru dapat tukar tourism . so kire aku student baru lah . kawan pon xde mase tu . tapi ade la jugak kan , mula2 aku kawan ngn geng biasa2 je , tapi lepas knl ngn kembar aku masuk geng dorang . PEHHH , geng ngn kembar syiottt , popular la kan . start kenal lida and lisa ni la name aku ditukar dari MIZAN kepada IJAN . lida yg buatkan name tok aku . kekal smpai sekarang .

si lisa ni dulu 1 blok ngn aku . V4 ,then lida plak V2 . so ape2 berkaitan ngn blok aku dgn lisa la slalu . kdg2 lisa pg bilik aku , lepak2 ngn aku and my roomate time tu . alaa..si ecah tu . (lepas ni aku kene wt entry pasal ecah lah) . kitorang blaja same2 , makan same2 , dgn lisa ni la aku blaja makan roti ngn tuna letak ngn lada . PEHHH. thuumbs up up la lisa . dgn lisa jugak aku slalu cerita pasal boifren aku mase tu . si apek bangang tu la kan . time aku clash ngn apek , si lisa n lida la ade ngn aku . hahahahhaha . lawak2 .

lida
 lisa
 si lida plak die ni gangster skit . konon bangga2 ade taik lalat atas mulut . ingat aku jeles la tu . HAHAHA , lida ni pengkritik skit . ade je benda nk dibebelkan bila ade perkara xpuas hati kat mate die . yela perasan bagus skit die ni . tapi yg pasti mmg lida ni kuat bebel . lisa pon same gak . ahhhh , dua2 same je . eiii , law ckp ngn dorang aku yg kene diam . mulut dorang mmg banyak cerita . alahaiii kembar kembar .

lida n lisa ni tolong aku bnyak benda . dulu time tepon aku jahanam dikejekan si apek tu si lida tu lah yg bagi pinjam tepon die . baik gilaaa kan . sampaikan dulu aku nk wat pertukaran sistem barter ngn mp3 aku pon die xnak . hahah . then , mase last2 kat poli , aku decide nk quit poli masuk uitm kan . yea aku ni mengada2 sgt nk tukar tu lah , ni lahh . last2 aku frust aku benti poli n masuk uitm . nak dijadikan cerita mase last2 kt poli tu aku mane ade duit sgt sbb aku x pinjam pon PTPTN . dorang sume ajak aku overnite , tapi time 2 duit aku cukup2 je nk balik kg sbb dulu family aku sume marah aku nk benti poli , so abg aku xbg aku duit dah . abg aku soh aku balik sndiri , pehhh . tacing kan . aku pon guna duit apa yg ada untuk balik kg sndiri . (cerita sedih2 ni aku xnak cerita dah la ) . tp skrg dah oke balik dah .

cop cop cop , cerita pasal nk g overnite tu si lida lah yg blanje aku tong2 duit kereta time tu . hah , baik kan lida . time tu aku janji ngn lida yg bila aku da ade duit masuk uitm nnti aku banje balik kt dorg ni . hehheheh , nasib baik lah umah si lida n lisa ni kat bangsar kl je . so mmg bleh slalu jmpe lah . mase aku part 1 and part 2 aku xde la salu jumpe si lida n lisa ni . ade la dm 2 3 kali j sbb dorg kat poli merlimau kan . so bila ade mase j baru jumpe . tapi skrg dorang practical kt kl j so lg la sng nk jumpe kan . hah , sayangnya dgn dorang !!
 ingat lg mase aku last day ngn dorang . pehhh sedih kot mase tu . ahhh xmo ingat dah . yg penting skrg aku masih ble jumpe dorang kan . hehhehe . lawa kan dorg pakai shawl , dorg la idola aku in-shawl-up-to-date . 

si kembar ni sweet tau . sweet gila2 . dorang ni love love eww eww antra satu sama lain . kire lida back up lisa , and lisa back up lida . tapiiiii , bila kua ngn dorg tiba2 plak dorg bergadoh ,mmg aku bengang lah . mksud aku gaduh mulut la. mmg aku pon jd blur blur je . tapi lw dah name nye kembar , 5minit lepas tu dorang da baek balik dah . heee , the bonding of twins is so amazing !

upsss , nak gosip ni * dua dua sudah single skrg , ley masuk line kan kan . tapi dorg ni high demand . bajet betol !! nak lelaki yg ewww-ewww je , bajet baje bajet . bhahahah .
i love kembar . i love twin ! bila da kawen nnti cita2 aku nk dapat anak kembar perempuan yg comel2 mcm lida n lisa . comel kan ! sorang jd musican sorang jd doctor , mesti comel..hehehhe .

ijan <3 lisa <3 lida
sayang selalu !

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !