My photo
saya begini dan saya bahagia .

Tuesday, January 11, 2011

s e n y u m s u n g g u h s u n g g u h .

assalamualaikum ! tak jawab dose jawab suke 8))

hidup aku sekarang dah oke oke je kot .
i can accept everything that happen in my life lately ...woihhh , suke suke !
so , the conclusion is never ever to look backward and you must look forward .
try to find something bonding with others .
thinking properly and always remember kepada-NYA and you will feel the calm .
cari keseronokan dengan keadaan yg baru .
bukan mengeluh dan mengadu domba je .
we can't judge people or situation only by it cover or the first sight .
memahami diorang dan jangan mengeluh .
jangan mengadu domba ! 

4B14 - i start to love and comfortable with them .
may i can share everything with them . insyaallah .

4B14 ( mek , tika , murni , ain , ika , intan & nadia )

1C18 (fana , wan , sasa , kak syira  & kak effa  )

12 perempuan kacak dan macho yang superb terhebat .
semua aku sayang , at least aku dapat ramai housemate .
dear geng kerengge sempit , aku tak kan lupekan korang , we can still together right ??

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !