My photo
saya begini dan saya bahagia .

Friday, January 14, 2011

ouh gosip sepetang bersama ouh ijan !

haihaihai semekom semua ,

act, petang ni xtau nak wat pa..hari tu plan nak balik kg petang ni tapi xjadi sebab aku pon tak tau nape xjadi kan T___T . mmg rindu kat kg tapi aku mcm....ahhh xtau lah . so aku decide dok jer lah kolej then bt ape yg patut .

mmg gila bila dok kolej weekend mcm ni . rase mcm "ouh ouh ! aku dok kolej saje weekend ni ?? homaigotttt . fana dgn camp die kt ulu bendul tu . pelik x nape aku xikot fana ?? hahahah , sebab aku xsuke camping . xsuke xsuke . merimaskan tahu x . fana best la sebab die suke camping..aku pulak ?? xde maknenye .

sebab tak tau nk buat ape , aku just dok ngadap aptop jer . buat apa ?? mesti la tgok cerita lucah . wakakakak . mcm celaka la tgok cerita lucah kan . mesti la x ! mestila aku facebook jer . xpon if bosan2 aku bace la blog blog mane yg gedik2 tu . blog yg gedik2 ni best sebab kite pon akn jd gedik jugak . hehehe , bt blogwalking xpon bukak youtube tgok ape yg menarik...

haaa..nk tau ape yg menarik x td aku dok usha2 fb org , aku jumpe ni haaa...
1
 2

gamba 1 : kawan aku si shahida tunang . perghhh , terkejut aku kot . homaigoootttt , kwn aku da tunang kot ! umor baye aku . jelessnya jelesssnya . myb jodoh dia cepat kan . xcam aku T___T ape pon xdak , baru saja couple 4bulan . aku tunang?? mesti la 10tahun lg barangkali..haaa . xper la aku bukan berminat sgt pon tunang2 ni . ade jodoh kawen teros kan . jimat . btw , dear shahida kawen nnti jgn lupe jemput aku . moge berbahagia .

gamba 2 : cikgu aku sekola menengah tunang . name die cikgu mislina . perghhh , die tunanag ngn anak murid die sndiri , si iwan tember kot namenya . xsangke kan . the power of love mmg xmengenal usia . beza 8 tahun kot umor diorang . heheheeh . mcm kt cerita2 tv plak . dah jodoh kan . aku doakan cikgu mislina and iwan tember ni berbahagia smpai bila2 .

*gosip gosip kan 8))

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !