My photo
saya begini dan saya bahagia .

Wednesday, October 13, 2010

hey hey hey u oll..selamat petang and assamualaikum. udah agk lame kn x hupdate ini OUH KINDA DINDA IJAN..msti u oll rindu..heee...

dlm cuace yg agak x mnentu nie kan..mmg ramai orang saket kan...batuk la,slseme la,saket tekak lah,saket hati lah bagai...ouhhh kesian korang kan..korang x kuat,korang lemah and x macho lah..heheh...*nnti law da kne kt btg idung sndiri baru tau*

tp kan,aku pon saket jgk wooo..hari sbtu hari tu kan,aku x tido lgsg pon..tdo jap2 jer..1 jam,2 jam...aku smgat wat esaimen..mmg hebat ar kau esaimen...aku berdating ngn ko..smpai la hri ahad..aku bertahan jer..even ade clas tarian,aku tahan gak..da la kat kelas tarian asek kne marah jer...grrrrr!!!

dan aku mmg rase bdn aku ni x sedap gler,tulang2 aku si patela,humerus,radius,ulna,falenges.metafalenges serta otot2 glutus maximus aku,strerokledeomastoid aku...pehhhh....mmg sengal2 ubi kentang lah *name2 otot n tulang tu aku lupe seyhh nk eja cm ner...da lame x blaja sains sukan katekan*....kepale ni,x paya ckp ar...asek berdenyut2 jer...mmg aku mau kasi hentam kat dinding 554 kali j ar..

GYLAAAAAAA...tp kan aku xble mgalah wei...skali aku ckp aku saket n nk demam,nnti melarat entah ke mane2..so aku bt2 bdo diam2 xnak gtau sape2 dgn konon2 ketidaksehatan aku ni..xmau xmau...aku xnak saket....xde istilah tok aku saket oke...aku kene kuat mcari nafkah tok anak2 kucing aku..

*chau*

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !