My photo
saya begini dan saya bahagia .

Saturday, October 9, 2010

WASIAT BUAT SI NOBICHAN

i just fall again n again
day by day
my heart will become DUPDAPDUPDAP if i think of MNZR

mmg susah nak gambarkan what the feeling that i feel around 1 month lately.rase sungguh menabjubkan.aulu aku ingat lagi lepas aku clash ngn si apek bugis tu,aku jnji aku xkan caple ngn sape2 pon untill umo aku 21 tahun,law aku caple aku akn di panah petir and xkan bahagia. so unmatured kan.hahah.well time tu mesti la tga frust tertonggek-tonggek kan.that bile aku terkenal dan terrapat ngn si MNZR ni sbulan yg lepas..yeke??? sbulan lebih kot..time2 puase tu,hidup aku jd lain lah skrg.dari member yg slalu komen mengarut2 kat fb,gado2 kat fb,msg2 kat fon sampai la skrg kami sudah pon bergelar gf/bf masing2.hebat bukan.haha

atceli aku da kenal si MNZR si since aku fom3.kenal gitu2 j lah..bile aku tnye die balik,die xknl aku lg pon time tu...how come kan kan..stahu aku dulu dia adalah orang yg sgt nakal n kire aku cm myampah sikit lah.konon blagak taiko kat skola..euuuu...perasan nyer die.aku slalu tgok die lepak2 ngn kawan2 die,lepak ngn awek2 yg style pakai tudung yg tah pape tu.org kl ckp 'stail lipat tdung dak joho' euuuuu...aku xpena kott.kire die nie mcm crocs lahh.  crocs yg sgt ganass!! 

than,aku teringat 1 hari aku penah terlepak ngn die kat taman medan *tempat anak2 agas lepak kt medan*. yela time tu aku ngn syud.syud tu awek die time tu.so aku cm terlepak skali lah. smpat la jugak bercakap2 ngn si MNZR kejap2..not bad,biase lah..care dak skola. haha.time tu aku lgsg x interested pon gn die...mmg tak la nak suke2 ngn taiko skola. tpi kan die mesti x ingat time kami lepak kat taman tu...yela dulu aku xhot,aku sekema jer...aku bukan budak freehair yg dak2 medan tergiler2kan...aku dak fom3 yg ta tau ape2..baru blaja jdi anak agas tp xmenjadi...hahahha..nsb bek xjadi...law x mmg x ke uitm lah aku skrg.

law aku 6pak die kat skola pon aku wat2 bodo jer...yela sape la die kan...dak2 yg slalu campo ngn dak2 nakal..mesti la bukan taste aku...hahha...demand x  demand x...but kat skola aku slalu 6pak die kat bilik seni sbb die slalu lepak situ kott..dan aku sgt jelesss bile time die amek hadiah kat pentas sbb die menang ape2 sal seni or rc. yelaaa..dulu kan aku bercite2 nak amek seni tp xjdi sbb aku pk aku mls nk wt folio2 bagai tuhh...so aku just ble tgok jer lahh.

lgi satu,aku slalu dengar cerite2 bad sal die kat skola..cerite krisis die ngn syud kott..aku pon da lupe..yg pnting syud slalu cerite kat aku lahh..hahah... TAIKO OUHH TAIKOOO!!

tpi tu sume ceritu anan anak sekolah..kami semua da meningkat dewasa n cube tok jd yg lebih baik.org kate manusia mane yg tak buat silap kan. and skrg MNZR pon da jadi apart of my life.. sgt2 penting bg aku selepas abah,mak,adik bradik dan anak2 sedare..same penting lah.baru aku rase jiwe aku hidup smule lepas stahun sume tu mati...

NAK TAU TAK APE YG BERUBAH LEPAS 15 SEPTEMBER

1. sepanjang setahun lepas aku hanye akn topap 15-20 sbulan dan skrg aku akan topap 10ringgit seminggu

2.hp sony putih aku akan slalu bunyi dengan mesej2 die ,bole dikatekan setiap hari kami mesej.law dulu haramm

3.tiap malam aku akn berangan kawin2 dgn die and build a happy family (bagai lah aku berangan)

4.dak2 uma akan ckp....hei ijan ni hari2 mesej,x bosan ker??

5.sy akan slalu stalk wall die..mane tau die men2 ngn pompuan len ker
*tp yg sbnanyer aku sgt tak kesa pon die nk gedik2 ngn pompuan len,sbb aku percaye ngn die and aku phm FACEBOOK adalah untuk berkawan)

6.dan hari2 jugak aku akan tgok blog die sbb aku nk tau gk something yg baru sal lagu2 die ke,artwork2 die ker..sume tu da jadi hobi bg aku.

7.lepas smbyg law aku x lupe aku mesti akan doakan tok die dan hbgan kami sekali. yela sbb aku rase aku nk create something yg new dlm hdup.aku bkn dak skola yg asek nk men2 cinte monyet.zaman tu da berlalu bg aku wehh...skrg JMB sudah dewase lahhh.

8.aku copy and paste pic2 die kat fb and hari2 aku akn tgok la satu2 pic die....* romantik kan*

9.aku tersangat lah risau bile die kate die demam,sakit pale,migrain and whatever tu lahhh...mesti la aku risau n terlalu risau...time2 die nk saving duit tu die post kt fb makan meggi jer,telur jer,ape jer..msti la aku sedihh sdgkan aku ley mkn mcm2 kat sini tnpe had 8(( sy risau kamu sygg!!

10. yg ke sepuluh adalah....lw kat fb aku post lah post yang tingtong2,ciput jer yg komen...law dulu b4 kapel...berjela2 komen dr kawan2...terutamenyer kwn2 laki...agaknyer dorg da tau aku da ade pakwe,,dorg pon da takut2 nk komen kat post aku...huwaaaaa....xper aku sedar status aku da len skrg....but...it just oke lahh..

11. kami adalah caple yg sgt annoying sbb suke tergedik2 kat fb...sgt gedik sampai aku rase mesti ade org yg myampah..hahhha...aku aku n bf aku kisah ker wehhh???? bia la...kami saje nk ynjuk kami caple yg sedang bahagia! hahhahaha    *ketawa kejam*

even kami baru terkedek-kedek nak mengukuhkan hbgan kami,
tpi kami ttp akn cube yg terbaik bg hbgn nie.
ouhhhh,,,ayat jgn nak kamus sgt ble x??

TENTANG DIA YG AKU SUKE

1. kelakar beribu kali kelakar( aku tak pna jmpe laki yg pling ngeng mcm die)

2. sangat perasantan (sindrom)

3.merendah diri konon2 nyer

4.pandai men gitar (ble jd cikgu gitar aku)

5.sekepala lutut ngn aku.

6.pandai lukis2  (hopely die lukiskan lah potrait tok aku eyy)

7.gedik and mengade2 ( euuuu...mcm nk kene lempang2)

8.seorang yg pentingkan family (hopely die akan berbaik ngn abah die 1 hr nnti)

9. sy kachak! sy hensem! sy superman! sy hebat!  (hotak2 hang)

10. pandai ambik hati,xpena abaikan aku,romantik sikit2 jer    (heeee...suke2nyer)

11. die slalu ade ngn aku even die kat perak aku kat shah alm
*tnggu la kat kg nnti,aku nk jmpe ko hari2..aku buli kau bwk aku g jalan2...hah xkire!

12.tak penah marah aku.

13.seorang pendengar yang baik (law aku ade mslah,die ar tempat tadah cerita2 dongeng aku)   hahaah...pdn muke kamu!


14. kamu xpena jemu wish i love u,rnduu kamuu,syg kamuu, cintee kamu
dan sy sgt hargainye.

Mohd NorZihan Ramli,terime kasih tok sege2nyer spanjang 3 minggu 4 hari nie...mmg kite msih baru lg dlm cintan cintun ni kan.mane la tau kite ni mmg ditakdirkan tok bersame2..haha.haha perasan jer kan saye nie..tp kan lepas sy knl kamu lebih2 lg bile da caple,hidup sy brubah weiii...asek ketawe2 jer..happy jer memanjang..kawan2 pon jelessss tgok kite. kamu sgt suwetttt and sy harap kamu xkan pena brubah sampai bile2...mcm mane kamu layan sy time mule2 caple, mcm tu lah 10 or 20 tahun akan datang.insyaalah...amin.

then,sy akan sntiase ade tok kamu..if kamu ade mslah or nk luahkan pape..just cari sy je...sy sedi jd pendengar setia even kdg2 sy xde mase...heeee..sy just nk jd yg terbaik di mate kamu n jd seorang gf yang baik untuk kamu..sy nk kamu syg sy lebih dr kamu syg digimon ar faraidayu tuuu..oke.

sy xkan skali2 tinggalkan kamu melainkan kamu yg buang sy dr hidup kamu 8))


zihan,jadilah lelaki yg bergune ye..
lelaki yg bergune pd keluarga kamu.
wish kamu berjaye dlm hidup and pening2 kepale kamu tu hilang.

i love u yayang
dora chan love nobi kon
ijan love jian
kinda dinda love cicak kurus
kamu adalah SOMEBODY SOMEONE sy!! sy da jmpe kamu!
next sem kite dating kt genting eakk,
saye mau tnjuk cahaya aurora kat atas langit,pasti kamu teruja 8))

sayang selalu,
6.15am


No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !