My photo
saya begini dan saya bahagia .

Wednesday, October 13, 2010

CIKALAK ITU ESAIMEN

esaimen yg sgt banyak membuatkan kami dak2 teka ct114 and ct112 bertungkus lumus menyiapkan esaimen yg diberi oleh cik mas tuhh..da la esaimen pakai kuase pale hotak tahap super saiya an..mmg mcm thesis pon ade..

bile aku tgok status fb jer,mmg rate2 dak2 menyumpah senah esaimen nie.. like me ESAIMEN YANG MACAM KESIALAN. ouhh..bahana esaimen aku tercarut2 kan..peduli hape kan  *mak abah i x aja pon oke*

dan skrg sbnanyer aku da siap esaimen for individual,tnggal team jer...tp yg keje team pon hmpir siap..sok j ar aku wat gn dak2 nih..

so,tujuan aku conteng2 kat belog ni adalh tok temankan fana kt lua nie haa..cian die x ciap lg..kang nnti tnggl sorang,ade hantu kacau die..tidak...tidak....aku xmau mummy aku kne histeria...hehe...mau tido di luar lah cam nie.

sesungguhnye esaimen for subject
RESEARCH WRITING ni sgt2 mencabar bg aku.
harap2 lepas wei..aku x mau repeat...TAK MAU PAK!
cite2 mau dapat dekan nihhh..
tp harapan cam harammmmmm

it oke lah,
bersusah2 dahulu,
berhuhahuha kemudian.

chau.

jap,nk uplod pic ble x even bnde nie xder pon kne mgene ngn crite nie..
eh eh suke hati pale patela aku la nox!


No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !