My photo
saya begini dan saya bahagia .

Sunday, October 31, 2010

assalamualaikum semua T___T


hey,nak tau x hari-hari sy kt kg mmg sgt best sbb dpt live mcm dulu.no more class,no more assigment,no more report and no more bengkel . such a wonderfull life when we're woke up,everytng was prepared by my mak..even nak srapan pon already prepared on the table..kdg mak cakap xpayah basuh..fuhh heaven giler! 

pasal hal masak memasak plak,mmg tak lah lau aku bgun pon da pkul 12 tgari..tpt jer pkul 12.30 mak aku da mule bsing dah...MIZANNNNNNNNN..BANGUN!! haha..time tu aku bgun and trun2 je mak da siap masak..heaven kan?? mmg heaven tok seminggu nih..start next week aku xble la bgun lewat2.yelah..kne la jugak masak and basuh baju kan..xkan la lemak sgt xnak tlong ape2..anak dara kot 8))

tapi kan,perasaan ni ttp bosan jugak sbb kawan2 kg x balik lg.aku j la sorang2 yg awal balik.yg ade pon syakila..itupon die ade prob ngn family die,xkan nk ajak kua kot..GENG GAGAK HITAM!! aku tunggu korang balik..nnti bley ronggeng same2 lg..kite nnti lepak kafe makan sup tahu ye 8))





No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !