My photo
saya begini dan saya bahagia .

Wednesday, October 27, 2010

TERASA TAK SEDAP HATI DAN RASE MAU SAJA MATI.

assalamualaikum dan selamat pagi2 bute,
waktu skrg adlh pkul 3 pagi dan aku masih belom tido.

aceli,aku da tido sbnarnye..tp krjap2 bgun pahtu tido balik..today kan aku rase mcm pelik giler woo..borrrr pon ye gak.ptg tadi aku decide pg meronggeng sorang tanpe hala tujuan..aku nek bas smpai ke kl..niat nk p kl sentral then g midvalley..tp tetibe plak drop kat sentral market..lepak2 situ jap..cuci2 mate pas tu bla..mmg xde prasaan!

pastu aku nek lrt ke kl sentral then g midvalley..jalan2 sorang kat mid mcm org giler..xde soul lgsg..ntah laaaa..pahtu makan kfc sorang2..sedey woo..sebak tol mkn sorg2..8(( . pastu pusing satu midvally sbanyak 88 kali pusingan..pastu tnggu akak aku balik keje kol10 then balik uma..balik uma kemas2 barang nak bawak sok and mesej2 ngn zihan tp mcm xserupe mesej..geram aku..mcm nk pg pelempang and kuase ka me ha me ha aku kt die tu.msg nak xnak pastu hilang..wutever...wutever...wutever....sukehatilah..die penat kot and aku pure2 paham n toleransi lah..8((

dan sekarang ni aku tgh taip blog tp mcm xde prasaan je..whwt the hell??? mane jiwe aku wey?? knpe aku rase macam XDE HATI,BERJAUH HATI,XDE JIWA,HATI KOSONG AND XSEDAP HATI..ade kau kau kau kau kau kau kau amek peduli hal aku?? aku pon nak luahkan prasaaan gak..prob aku cm ne plak kan?? grrrrrr....*tibe2 aku mengamuk ni knpe???* ntah la..tibe2 rase tertekan...chill sudeyy.

esok aku balik kg dah.nnti da sampai kg aku nk rehat2 seminggu then baru cari keje.sbnarnye aku sgt la x sedap hati nk naek bas ni...tkot jd mcm tregedi 101010.giler ar..bg aku trauma seumur hidup jer..aku takot wei..aku takot wei...doakan aku selamat perjalanan pg dan balik ye..akku xmo mati lagi..aku nak kawin dulu..8((

zihan...kamu bt sy jauh hati mlm ni..sokeylah..sy rindu and syg kamu slalu.

chau.
elmo elmo elmo
bf baru saye!

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !