My photo
saya begini dan saya bahagia .

Sunday, August 21, 2011

berbuka puasa dengan kawan-kawan

assalamualaikum
hari sabtu bersamaan dengan hari ke dua puluh kita berpuasa aku dgn kawan kawan pergi berbuka dekat Pizza Hut Subang 2 . Plan pon last last minute sbb tiba tiba wan ni comment fana kat fb ajak berbuka sama . hahah so aku pon ape lg terus gembiraa je sbb da lame kot tak hang out dgn wan same same . dan jugakk nak merasmikan kereta myvi baruu wan tu . whoahhh ! boleh slalu ugut ugut wan ni soh anta pg memana...acecehh.sampai pizza hut pon lambat sgt around pukul 7 plusplus.paling selamat just oder menu sensasi delight je lah..senang ringkas cepat dan yg penting murah sedunia..demand habis la kitorang mase masuk restoran tu,dengan itu ini padahal oder menu sensasi delight je kot..habis mamat amek oder tu kene buli ngn aku.biasalah aku kan ex krew pizza hut...aku usha usha restoran ni kan mcm tak ramai staf je.ade la dalam dua tiga orang je.kesian kelam kabut aku tengok sampai budak kitchen pon pg jadi budak service sat..tapi tak apa kitorang tetap makan dengan bahagia walaupun makanan datang tak tepat masa..sup datang lambat bebenauu..dah la sup ayam..shitt !

masa balik tu kan aku siap usha usha krew jaga kaunter tanya ada kerja kosong ke tak..pastu dia pergi menganjing kat aku balik ' dah terang terpampang besar besar iklan kat dinding tak kan tak nampak kak oi' . hahahah kuang hajaqqq na , tak pe tunggu sebulan dari sekarang aku kerja kat situ doe..baru kau tahu kehandalan aku jd krew service mcmane nanti.see , aku dah plan nak keje situ sbb restoran tu besaq dan best nak mati..port tempat kerja dah jumpa ! rindu seyh kerja pizza hut...lagi pon restoran pizza ni dekat ngn umah kak bunga aku so why not aku keja situ mase cuti semester 2bulan bermula 23 september nanti kan . hikhik tak sabauuu bebenauu nak bau duit gaji..:)

so ini lah dia gambar gambar kami sepanjang kat restoran pizzat hut . hikhikharrrrr :)

 hikhik sopannya aku :)

annoying lah T__T

 dua ekor beruang (ila and fana) <3

kak bat @ pikah pikachu @ wan babat
* dia mengalami pendarahan hijau yg teruk kat otak kiri

 comel lewwtewww buat sudu mcm gitu ehhh ehh ?

 aku tak tahu disebabkan faktor apakah muka aku bulat macam bola ni ? dan gemok serta ehemmm manis yaww . pft :(

menu pizza hut berwajah baru..cantiknya dan rindunyaaaa !

 kami berlima <3

heee puas bergambar dan rase seronokkk kua makan berbuka dengan korang . thnx wan sebab bawak kiteorang kua . walaupon kau annoying tapi aku tetap syg kau mcm nak mati . dear wan , lupekan kisah sedih okey , keep moving with asif...yeyahhhh !

yang penting sekali aku rinduuu giler dengan yang ini ar
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




wahhh , rinduuuunya nak keje pizza !
tak apa tunggu sebulan je lg ehh ijan .
jarang betul uplod gambar pizza kat blog mahupon fb . rase lepas ni nak uplod gambar gambar sensored and buat entry khas mase kat pizza . make it real ijan makio o O .
okeylah babaiiiii , selamat berpuasa ke duaplohduo ! 8 hari lagi nak raya weh !










No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !