My photo
saya begini dan saya bahagia .

Sunday, August 7, 2011

kisah hati semata mata .


assalamualaikum .

time sekarang ni aku baru lepas bangun tido and lepas mandi.tahu tak timing aku sekarang dah macam hape ntah cuti cuti ni.bgun pon da pukul 3 pm,pastu mandi pastu sembayang pastu online pastu texting him 24 hour pastu pg bazar,pastu online,pastu movie on laptop,pastu online,pastu makan for sahur sampai la pukul 3-4 pagi.then baru aku tido.durasi aku di alam nyata dari pukul 3 petang sampai 3-4 pagi.lepas tu pukul 6 am fana akan kejut aku tok subuh then aku tido balik sampai la pukul 3 pm. itu kalau hari jumaat,sabtu,ahad,isnin sebab aku tak der class.ni semua salah UiTM lah sape soh bagi kami cuti lame2.class just hari selasa rabu dan khmis jeee . so enjoyyyyy la kan.

puasa puasa ni hidup aku macam dah okey sikit kot . okey ke ?? okeylah jugekkk padahal esaimen melambak lambak dok atas meja.dah diberi cuti yg panjang knpe la aku tetap malas jugak buat esaimen,kenapaaa kenapaaaa *emosi . mungkin sebab aku rindukan kampung kot sebab tu lah esaimen pon tak jalan.ade persamaan ke weh ??

untuk raya nanti mak and abg aku dah belikan baju raya. 2 pasang je kot raya tahun ni *pasrah . ahhh tak kisahlah bila dah sudah remaja muda belia ni baju raya sepasang pon aku tak kisah,xde baju raya pon aku okey jaaa sbb lau g class pon bukannya aku pakai baju kurung.sumpah takkkk , biasalah fakulti aku pon tak melarang student diorang tak pakai bju kurung hari isnin&jumaat ni kan lagi la aku xde class hari tu,lagi lahhh aku tak kan pakai..

ouh sangat tak sabarnya nak tunggu balik raya dan jugak nak beraya , sumpah tak sabar ! nak jumpa kawan kawan , nak jumpa sedara mara *erkkk,nak pulek aku beraya . yg penting raya nanti aku nak makan rendang mak aku buat . pehhhh superb sedap kot.tak percaya sila tanya aku okey..heheheh . baiklah , selamat berpuasa hari yang ke tujuh !!

okey dah , babai !


No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !