My photo
saya begini dan saya bahagia .

Friday, March 11, 2011

MENCAPUB OKEY !

assalamualaikum dan selamat malam semua .

hari ini adalah hari yang sangat hening dan sejukk sebab puncak sangatlah dibasahi oleh air2 hujan.tak penah penah pulak hujan kan dekat puncak ni.memang pelik lah.mmg sedap na tidoq hujan hujan ni.walau dah hujan pon aku still tak boleh nak tidur petang sebab aku terase sangatlah bosan kot.tak tahu kenape,mybe disebabkan perubahan cuace kot ?? *ade kene mengena ke? HAHA..abaikan.

sebenaqnya ni haa aku nak cerita sikit pasal rumah aku and bilik aku . rasenye sepanjang aku kat puncak ni aku tak penah nak uplod gambar2 bilik aku or ape2lah berkenaan dgn bilik aku . so , tiba2 plak ade mood nak uplod2 gambar bilik and barang kat uma(hostel/kolej) aku ni.

mula mula skali nak ckp yang kolej aku ni xdelah macam asrama . kolej aku ni style mcm rumah sendiri . can do lah . selesa dan mudah . hahah . xpayah bawak kehulu kehilir bakul syampu2 semua pg beratur mandi berjemaah mcm kt asrama tu . ewwwww . mmg best kolej puncak perdana . dahlah free . HEHE . kau ade ?? tak ada kan . boooo booo loser ! *tiba-tiba .

meyh aku perkenalkan brg2 kesayangan aku dulu . tadaaaa !


 : bear (momot) roomate bagi mase bufday hari tu . purse biru yang ada gambar pakwe kacak sedunia . pencil case petak2 warne hitam putih (lame aku simpan dr umo 18thn) , mug sem 3 yang berharga RM1.99, spray iron tidak dilupain(roomate punya) ,laptop cleaner spray pon sentiasa ada di meja, tabung lady bird gedikk sedunia (lady bird bulat buntal nak mampos) dan stationary yellow holder yang agak tersembunyi dibelakang tu (fana bagi)

: bajet dengan poster RATU kesayangan bagi mengihupkan semangat aku nak buat promosi filem hari tuh . haha . ni lah duh keadaan meja xseberapa aku . ni dulu dulu . sebulan lepas . skrg dah kemas balik dah .see ada gambar kacak sedunia beb kat board aku . kau ada ? xde kan , sila la jeless .

: kamus pelengkap ilmu didada . haha , sentiasa ada kt meja aku duh . senang aku nak buat status dlm fb dlm bhse inggeris . kannn . boleh la bangga : DD

semenjak berkecimpung dalam dunia filem ni , gua jadi taksub sampai latest poster yang ada kt fact gua kebas,tampal dan gua tenung lama lama setiap hari dgn harapan kecintaan gua dlm dunia ni menebal setebal kamus gua dan marketing book gua duh. aicheehhh . copp , gua ade poster KONGSI-lu langsi lu mati . lu ada? NON-ADOO kan.

:sape duh cakap aku tak reti berseni seni lukis lukis ni . yelaa walau pon xsehebat si zihan ramli . at least aku setaraf la dgn lukisan zihan ramli mase darjah 6 kan.finee aku tak macam zihan ramli si seniman tu kanT____T

: kamar beradu yang serba serbi berwarna wani . heee katil aku tingkat atas la . sebelah tingkap pulak wooo . slalu aku akan mengadap ketepi sebab aku takut nk tgok tingkap time tido sbb aku terbayangkan hantu. selimut aku wane biru.aku jarang basuh sebab selimut tu bau mak aku.wahh rinduunya ngn makT__T.

: tudung dan shawl yang sangat banyak .tergantung gantung menyemak pemandangan betul .part ni aku mmg malas nak kemas duh.even kemas hari hari akn tunggang langgang balik sebab kerakusan aku memilih tdung mase tga kabut pg class .bgun da lah lambat.TERBAIK ouhijoooon .

: chehhh , yang ni bajet tunjuk almari/loker sendiri padahal bersepah nak mampus . hahahah,yang ni seminggi sekali baru aku kemas (lau rajin ouhhh) . yang bawahnye plak barang eww-eww je lah . hah sajaaa nak tunjuk tunjuk .

: yang ni plak bakul tok baju-baju beta . bakul biru untuk baju bersih yang nak dipakai semula/baju baru basuh yang belum dilipat then bakul unggu untuk baju yg belum dibasuh . sistem kan . HAHA . tak macam zihan ramli dia x sistem ,baju mesti main campak je kan . pastu baju basuh sebulan sekali . errr-eww-eww . tak berseni langsung :DD

itu je lah yang mampu aku ambik gambar buat mase ni . tak sempat nak tunjuk semua benda .perempuan kan lau boleh semua nak mencapud.ewww bajeTTTTTnye ouhijooon ni.Wkwkwkwkwk .nantikan ada masa dan kesempatan aku uplod la lagi yee. hee ntah pape kau ijoon.okeylahhh , dah babai !

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !