My photo
saya begini dan saya bahagia .

Friday, March 11, 2011

b o s a n DUH !

duh , aku bosan siot .
aku rase macam gayat sikitlah tak buat ape ape ,
tak buat keje ape ape .
kalau sebelum ni aku asek buat keje2 promosi filem non stop je.
kua umah pagi then balik mesti malam
then skrg sgt la heaven x busy pon .

haaaaa .
rindu ke dengan promosi filem ??
yeee , aku rindu dgn promosi filem .
rindu nak jual tiket kt induk and around shah alam
rindu ngn kawan2
rindu nak gaduh2
rindu nak masam2 muka
rindu nak ketawe2 
entahlah

encik rex , sila lah bawa saya ke seri medan . awak kan gagah nak mengendong saya dengan  tulang blakang awak tu . encik rex tolonglah .

BOSANNYA !!
umpama merpati dikurung disangkar hitam,hatta 
sudah begitu sangkarnya dimasukkan ke dalam kotak 
hitam dan dibaluti kainhitam lalu dicampak 
di dalam longkang warna hitam
euwww~ouh puakanya

then skrg rase mcm ade byk perubahan dlm hidup aku
macam bosan 
macam bosan
ape yang aku nak tak dapat and tak kan dapat
kenapa ek aku x sebetuah mcm org lain ?
macam hidup sorang sorang je.
kau tak ada dalam diri aku so kau tak
rase ape yang aku rase.
empty duh !



tak apelah , senyum je lah .
ape ape pon , masalah akan tetap ada kan .
terima je,bukan aku sorang ade masalah T___T

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !