My photo
saya begini dan saya bahagia .

Tuesday, March 29, 2011

MAHAkarya rindu .

dulu-dulu kan aku selalu memperlekehkan orang orang yang gila meroyan bila suami/isteri/bf/gf/skandals/or whatever je lah tinggalkan dorang.tak kisahlah tinggalkan dalam apa jenis cara sekalipon which is mati/break up.meroyan lah macam nangis2 separuh jiwa,ngigau2 malam terpanggil panggil nama dia,kencing malam HAHA,selalu berduka hati,hiba,sebakkkk seMAHA mungin dan jugak sampai sakit sakit sebab nak mati.kadang kadang sampai emosi langsung tak stabil.hatta bila someone yang kehilangan somebody yang penting dalam hidup dia pon sanggup jadi macam mayat hidup dan yang paling power sampai boleh tengok muka/bayang-bayang orang yang kehilangan tu disekeliling kita padahal dia ada jauh dengan kita.dulu aku fikir celaka dan sgt tak masuk akal lah semua ni.bagi aku as long as aku tak kehilangan family aku so aku takkan ada masalah macam ni.tapikan sekarang mungkin karma sebab aku rasa aku sedang mengalami masalah ni  dan aku rasa MAHA rindu dengan dia.even we're not break-up tapi sumpah aku tak boleh nak thru this situation.kau tahu tak rasa sebakk yang amat dalam sampai aku pon macam dah hilang arah.aku pon risau sebab ni baru di uji dengan long-distance relationship.cuba nanti kalau jadi kehilangan betul betul aormemang aku akan ditinggalkan,macamana aku nak lalui semua ni?  YESSS,im not gangster anymore .

oke , babai !

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !