My photo
saya begini dan saya bahagia .

Tuesday, March 29, 2011

DAY 1 SO FAR.

ASSALAMUALAIKUM :

hai reader(s) ape khabar semua , macam bangang je intro ni,macam la ade reader kan. Well,aku saje nak ucap selamat pagi eh eh eh mestilah dah tengahari kan.kau tau tak aku baru bgun kot pukul 12pm td.memang mengelabah la kan sebab aku missed class pagi tadi.takkk pelah,missed class pon bialah memandangkan aku pon baru skali ponteng class talent managemant.tadi bangun2 je aku terus termenung tak tahu nak buat ape.almost 1 jam lah aku termenung pandang syiling dengan jiwa yang sangat kosong.haishhh tiba tiba plak aku menyesal sebab buat perjanjian yang macam tu malam td.memang aku tak fikir panjang sangat lah bila aku bt perjanjian tu kan.then hati aku ni tiba-tiba nak sms dia.tapiiiii,mestilah aku malu doh.dah lah aku semangat yg buat perjanjian tu,tiba2 aku nak sms dia tak sampai 24jam lagi pon.mestilah rindu kan.tu lah padan muka kat diri sendiri sebab mengada ngada sangat buat mcm stail novel konon tak nak contact then tnggu sebulan jee baru jumpa.padahal hati meronta ronta kerinduan.terlajak kata memang tak boleh undurkannnnn.T_____T

so lepas 1 jam termenung dan asyik memandang hp je akhirnya aku berjaya bangun dan mandi.legaaaa betul sebab mandi memandangkan semalam lepas class aku tak mandi langsung.akibat tak mandi mestilah malam malam nak tido aku kepanasan.so aku decide tido kt lantai bawah kipasss sampai la ke pagi kol10.kol10 tu aku bgun then tido kt katil balik sampailah kol12.hah,memang cantik lah kan dah tau tulang rapuh mengada nak tido atas simen.lepas je siap mandi aku pg lah bukak laptop then bukak fb and blog.first step bila fb aku dah on mestilah aku bukak fb zihan dulu kan.tiba tiba aku ada hati nak tengok gambar2 yang dia baru uplod semalam.alahaiiiii mestilah rindu kan T____T.rindu pun rindu jugak,tergelak pon tergelak jugak sebab tiba-tiba aku click gambar dia,adalah satu dua gambar yang aku rase dia snap sendiri.haishhh,sejak bila pulak dia ni berkecimpung dalam arena snap gambar sendiri nasib baik lah comelll kan ^__^.cehhhhh,puji ni jiann.sila lah berterima kasih yeee. lagi satu nak puji sebab painting kamu sangatlah lawa.macam dah hampir siap kan.banggalah sebab pakwe saya pandai melukis ^_^.



okeyyy,satu improvement kmu dah pandai snap snap pic sendiri nih . hehehe ^_^


gud luck for your painting sayang <3

okeyylah.tu jeee nak update bt mase ni.kalau sy rinduu kmu nnti bukak blog kmu then bagi makan kt hamster kmu tu eh eh. sayang selalu kat kamu <3

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !