My photo
saya begini dan saya bahagia .

Thursday, March 31, 2011

be strong ijan makio !

rasanya mulai sekarang aku kene pupuk dalam hati dan minda diri sendiri macamane nak terima kenyataan dan terima perkara buruk yang akan berlaku.dan aku kene sediakan  langkah berjaga jaga dan back up plan untuk sesuatu yang buruk bakal berlaku.hidup ni tak selalunya lawa.tak selalunya indah.tak selalunya berbunga bunga.aku rasa macam dah nak sampai masa hidup aku bakal menerima something yang hati and minda aku tak boleh control and terima.sesuatu yang aku takut bila aku dah buat keputusan dan komitmen satu masa dulu.dan keputusan tu aku tengok makin sirna je.walau apa pun risikonya aku kene redha.walau pahit macamana pun and menangis air mata darah sekalipon aku kene hadapi jugak kan.langit kan tak selalunya cerah dan terang benderang.belajarlah dari kesilapan yang lalu.belajarlah dari pengalaman yang lepas,aku boleh punye handle benda ni.aku kan kuat,aku kan gangster.

Ya Allah,permudahkanlah urusanku.
berilah yang terbaik untukku.
berilah jalan yang senang sesungguhnya aku bukanlah memilih untuk menderita sebegini
T____T

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !