My photo
saya begini dan saya bahagia .

Saturday, February 26, 2011

A MOMENT TO REMEMBER

malam ini adalah malam yang sangat suram .
sampai kerja satu hape pon tak jalan .
ni sebab sindrom rindu rinduan yang tak berapa nak belah lah .
mula mula mcm ni haa , aku pg la bukak privacy setting then aku klik la kat
album setting tu sbb aku nak tgok setting album aku mcm mane .
tibe2 plak aku tergerak nak bukak album2 lame kt fb.
first album aku bukak mestilah album yang ade gambar2 aku mase skola menengah dulu .
then aku bukak album mase aku keje kt tmpat abg aku , kt kenny rogers and a part of gambar2 mase kt pizza.
the next album aku bkak album mase kt politeknik , mase uitm sem 1 2 then gambar2 mase cuti
sem 1 and 2 .
album2 dgn family pon ade , album dengan bf lagi T_____T
bukak banyak2 tab mmg line lembab nak mampos lah .

at the end, aku just bukak gambar2 aku ni sume thru my computer
yang aku save kt laptop ni lah.
sambil2 aku bukak album2 kat laptop ni aku bukak lah lagu2 siti nurhaliza.
pehhh , mmg sedih la bile bukak album2 ni sume.
rinduuu kot .
rindu dengan abah , mak , idah , bunge , anas and sumelah.
rindu dengan kawan kawan sume.
mmg lain bila kite tengok gambar2 kite dulu and bila 
dibandingkan dengan sekarang akudah besar panjang.
ahhh xsampai 3 quater aku dah tutup dah album tu sume.
aku sedih and xtegar hati aku nk tegok pic2 dulu.
dengan lagu ct nualiza lg.
mmg betul2 teringat kenangan2 lame.
nak tahu sebab ape aku suke dengar lagu ct?
sbb sume family aku minat ct.
kalau kt kreta tu satu2 ade album ct.
lagi2 akak aku yg bunga tu.
aku mewarisi minat akak aku yang bunga tu lah.
rinduuunya ngn bunga. die skrg dah jd mummy dah.
dah xmacam dulu.
lepas ni kalau akak aku yg idah tu kawin lg lah aku sedihhh.
tgl aku n adik aku je T____T
jap2 berbalik ngn crite ct,aku ade sume lagu2 ct doh dlm laptop.
even org kate ct tu hipokrit skrg sbb care dia pakai tdung.tp lantaklah.
janji mmg aku suke ct dr kecik2.

ingat ct je mesti ingat family and kawan2
pastu ingat peristiwa2 yang sedih2
mmg sayu betullah mlm ni .
boleh tak nak balik ke mase dulu2
kenangan ouh kenangan
dulu2 aku hanyalah MIZAN dan bukan IJAN
kdg2 aku pk IJAN ni watak yang aku cipta sendiri almost 2tahun ni.
i love to being MIZAN but now im IJAN.
so be happy thru the time je lah ye ijan .
a moment to remember tu sume ko simpan jelah dalam hati.

 aku tak mintak banyak . aku cuma nak kaya and happy je kt dunia ni .
nak diberkati sebab aku wujud untuk hidup , mati dan dihidupkan kembali.
moge aku dapat hidup dengan orang2 yang sayang aku and 
buat orang2 yg sayang aku bangga dengan aku.
aku tak akan lepaskan ape yang aku aku ade sekarang.
and aku janji satu hari nanti aku berubah jugak .

yup , go go chayoo MIZAN !


No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !