My photo
saya begini dan saya bahagia .

Friday, February 25, 2011

CERITA KASUT TUMIT TINGGI . pfffftttt .

sorrylah aku bukan macam perempuan lain .
aku bukan jenis yang pakai heel tinggi tinggi mencakar langit .
tidak tidak tidak .
memang aku teringin nak pakai heel tu sume tapi tak boleh .
kaki aku tak sesuai . tak sesuai knpe??
sebab kaki aku akan rase sakit gila , menusuk-nusuk ke kalbu ,
melecet lecet , berdarah - darah ( pehh , tipu )
bila pakai heel T______T
aku penah jugak beli benda alah ni sume , tapi tak tak , aku tak akan pakai .
kalau aku pakai pon skali dua kali then aku dah tak pakai dah .
so buat ape beli kan . tu kan membazir namenye .
flat shoes pon aku tak bape pakai sbb kaki aku akan sakit and melecet kalau pakai .
pukimak punye flat shoes !
sneaker aka kasut body gloove aku baru beli tu pon aku dah tak pakai sgt dah .
sbb ape? sebab sakit la doh . bayangkan hanya flat shoes tu pon kaki aku dah sakit .
manenye aku nak pakai macam macam dah .
so the solution is aku hanya pakai selipa and flat sandle je .
haaaa , lantak la org nak kate ape . so what ? janji aku selesa sudeyy .



macam yang situasi semalam .
hari jumaat . pagi .depan fakulti . aku punya la cun pakai baju kurung . selendang pon punya la lilit .
tapiiiii.....

kak ekin(senior part 5) and zam (dak kelas aku)
lahhh, dah pakai baju kurung lawa2 last2 pakai selipa buruk je .
pakai la kasut sayang oi !

si zam tu gelak gelak gelak .

ouhijan
kening double jerk . ishhh ! (sambil tunjuk middle finger )
hahhaha ,tipu ! xkan aku nak buat mcm tu .

heee, aku just tersenyumm je kat kak ekin .then bla .
dlm hati aku , ala bialah selagi aku tak menyusahkan korang .

petang tu plak aku nak kua ngn fana. so aku pakai la tshirt ang jeans. tergerak plak nak pakai kasut.
then bila depan kolej terserempak lak ngn kak ekin and zam lg .

kak ekin
haaaa pandai pon budak ni pakai kasut . kan cantik tu .

zam
pehhh , ijan pakai kasut siot . ape lagi amek2 gambar cpt .
( si zam tu pon cepat2 kuakan cemera hp die konon2 nak ambik gambar kasut aku )
sambil dgn gaya tergedik2 dia .

ouhijan
kau jgn nak mengada2 la zam !
aku tumbuk nak ?
hahahah , aku bla and tergelak2 .
cis ! 
tak ape lah kan aku just pakai selipa jer .
bukannya ape,dah kaki aku sakit nak buat mcm mane doh
oke dah , babai !


No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !