My photo
saya begini dan saya bahagia .

Sunday, February 6, 2011

CUTI CUTI CINTA DISULAMI KASIH SAYANG CIK BANJIR oO .

assalamualaikum ouh !

tgok tajuk entry pon da teruja gila kan . cuti cuti cinta disulami lah dengan adegan2 banjir . act , most student ipt kan dapat cuti cuti cinta seminggu smpena raya cina and cuti mid-term . aku punyaa lah baik plan nak buatpe cuti2 ni . tapi hampehh suma nya musnah dek kerana cik banjir mengganas menyerang kg aku . SERI MEDAN lah . mula mula ujan tahap ngada2 xmau berenti slama 3 hari aku rase , lama2 terus banjir . wohooooo . gilaaa ! tapi nak bt mcm mane kan , bencana alam . terima saja ujian tuhan seadanya T______T

ni nak cerita bagai nak gempak nihhh , so entry aku agak panjang berjela jela la . haha , rasa-in .

day 1- aku balik batu pahat , aku op kos la balik ngn jian . b4 aku balik kg tu aku balik uma abg aku sbb da malam . heee , sonok gila dpt jmpe ngn anak anak buah yg nakal bagai nak mati tu . mlm tu sempat la jugakk aku main2 webcam ngn dak angah . dak angah ni amboi mmg mengila saje bila webcam . kalah cik mizan tahu =______= .




dak angah mmg sengal . ni lom masuk g dak akak , dak achik , dak pija and dak rehan yg superb menggila . time ni dak2 len tu tga tido so xdapat la berwebcam bersame . hehehe

day 2 - sampai kt kg wah wah gembiranya diselubungi ujan renyai renyai tahap kucing nak mati T_____T . mcm tau tau je nak banjir ni . aku sempat jejak tanah 2 hari j la kt kg sebelum datangnya cik banjir . grrrrr . 

day 3 - hari ahad yg same jer . kaku jer sbb ujan . dah la sejukkkkk gila tahap nak mati . mmg mcm kt dlm aesboxxx ! ari ahd tu aku n family aku pg kenduri umah mk cik aku kt jb-kota tinggi . kiteorang kt sane dr kol12 sampai la kol3 kot . pastu drop uma abg shafik aku kt jb sampai la mlm2 buta baru balik . mlm2 tu lah air da mula banjir tahap kucing nk beranak je . baru banjir gedik2 je so aku xde la risauuu sgt .
ni saat saat bersama sepupu sepipi mase wedding mak cik aku tu .

day 4 - hari isnin bersamaan dengan banjir gedik gedik baru mula nak mengganas . peh peh . tapiiiiiiii , sempat jugak aku kua ngn wawa pg samit . haha , wawa siap nganjeng aku lg "Eh eh eh bukan ko fuck samit love pavi ker" pale hotak mu waaaa , pavi tu same j mcm samit , tempat anak anak agas n mat rempit . hahaha , tapi aku pg j lahhh . kan aku da mula rinduuuu samit cgt2 . grrrr .

 ni gamba dgn dak wawa , act nak g samit sbb nak mkn tom yam thai harga 5rm tu . sumpah sedappp !

day 5 until day 7- sumpahhhh banjir da mula naek ! naek tahap dewa 19 . mmg sedang ingin xboleh pg bercinta dgn jian lahhh . hampaaaa T______T . xmau cerita banyak , bia gamba2 saja yg cerita-in segalannya yaaa .






nak tengok gambar gambar banjir yg lebih annoying , sila la lihat fb aku yaaa .
day 7 until day 8 - hari khmis tgari hari tu , kami sekeluarga decide pg kl tengok akak aku sbb akak aku selamat deliver die punya baby girl named aesya jasmine annur binti mohd rozi . comel saje name kan . berat dia cume 1.4 kg sbb lahir pramatang 7 bulan jerr . tapi sumenye sihat jek . agak banyak jugak lah aku snap2 pic mase kt kl, haha .. bialah kannn .

ni die Aesya Jasmine Nur Binti Mohd Rozi . si baby wayar , kesiann kan die .

 meet najiha , mak , dak lisa , dak amar and kak zila

 ijan dut-dut . hahaha

 ida makio

 ida makio OO
meet dak shamir

 ni laa dak lisa

ni dak amar . adik anas !

hehehe , bestkan tgok pic pic ngn family aku ni . mesti larrr aku rinduuu dorang . rinduuu gilerrr .

so inilahh yg aku buat spanjang aku cuti mid-sem . cuti yg mcm tak cuti . haihhhhh , mcm hampehhh jer kan . but , sabar je , pasti ade hikmat disebalik kejadian kann . cuti ni dpt jumpe jian kejap je kot . xsampai 5 jam jumpe T______T. sedihhh kan . so 8 februari nnti bersiap sedialah dtg ke kelasss dgn prasaan yg kosong mungkin =___________=

okelah , babai !


No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !