My photo
saya begini dan saya bahagia .

Wednesday, December 15, 2010

something about 1 2 3 .

assalamualaikum .

sudah berzaman yaa aku x hupdate belog ni .
heee...buzy memanjang kot dgn keje .
lepak dohh balik keje memalam .
ape yg aku mampu hanyelah berfesbuk saje .
nak berbelog , tnggu aku benti keje nnti lah yee .
 
btw, hari ni kan 15 Disember 2010 .
mean , dah 3 bulan aku bersayangsayang dgn jian .
3 bulan rasenye aku kongsi2 cerite dgn die .
3 bulan ni aku mule kenal kenal die .
1 bulan pertama = zaman kegemilangan .
2 bulan seterusnya = zaman kebahagiaan .
then bulan yg ketiga = gado2 sayang , tak puas hati , marah2 , 
merajuk2 , tumbuk2 , blasah2 , tembak2 tapi still lagi sayang sayang giler kat die .
mungkin betul lah orang kate makin kite berkawan n kenal lame ngn die
makin bnyak hlgan and cabaran T___T
woihhh , takut aku doh !
dan makin lama berkawan and kenal hati masing2 makin kite 
nampak perangai sebenar couple kite kan .
hahahah . normal kot .
sabar je lah kan .
tak tau lah ape nak jadi lepas ni .
cume yg aku terkilan sgt skrg ni mestilah "no more acc for me"
haha , die da malas kot T___T 
dan lg 1 if aku post somthing yg sweet2 kt fb pon xterbalas ,
so jln penyelesaian ialah 'delete balik'
tapi kan , no bad jugak lah , bukannye die lupekan aku pon kan .
tak pelah , aku tetap sayang die !
ijan sayangsayang jian giler2 .

'' happy 3 month annvrsary ye sayang "
i love u so much my jian ! 
 
 
walau ape pon jadi , kamu still akan jd my jian sy <3

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !