My photo
saya begini dan saya bahagia .

Wednesday, December 1, 2010

FRIEND LIKE THIS KER versi 2


sometime FRIEND like a STRANGER and STRANGER like a FRIEND .
i repeat my again and again this word even at fb or blog .
yess ! i felt very angry bcos u just think-down about my course !
oke . i know that your course is very hard and 'GEMPAK' plus you study at the most powerfull IPTA in this country . then your course is about science (biotech) woihhhh !! gempak seyhh .
not like me . im just ART STUDENT that study about film and blablabla .
hello . otak ko sempit ke ?
belaja tinggi2 but your mind is very tiny !

kat dunia ni x semestinya ko belaja tinggi then rezeki kau akan melimpah ruah oke !
ape yg aku belaja pon ilmu jugak . that my destiny .
aku usaha beb . aku pon nak kos mcm kau .
tp dulu aku bt silap xbelaja betol2 .
weh . aku janji la aku tak kan biakan hidup aku susah .
satu hari nnti tgok lah aku lebih berjaya dr kau .
oh ! ko mmg bt aku tacing hari ni .
nasib baek ko FRIEND aku . then aku ignore j .
at least kan ,aku lebih oke berbanding ko and org laen la .
aku tahu kerja . aku tahu xmintak duit sape2 selain family aku .
aku tahu xbergantung pada sape2 selain family aku .
kau ???
oke . dunia skrg sgt kejam !!
course yg aku belaja tu ilmu jugak ! so jgn persendekan .
aku masuk u pon bkn pakai duit kau .
duit aku n family aku jugak .
jage mulut wahai meot !
aku sayang kau jugak kawan !
aku sayang kau jugak stranger !

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !