My photo
saya begini dan saya bahagia .

Monday, November 8, 2010

JAWAPAN DARI SOALAN CIK ECAH 8))

1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?

   bnde yg paling penting bg aku mesti la duit..pastu diikuti dgn jam tgn aku,hp,mp3,compact powder and bnde2 alah yg aku letak kt handbag tu la yg pling pnting!

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?

duit terakhir ptptn : baju nicole la kot
 

3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nnti?

of kos la kat rumah..aku bukan ank orang kaye pon..then aku nk yg biase2 jer..lau boleh xnak sanding,xnak pape..aku just nk buat grand time nikah and then nk photoshoot kt studio jer..photoshoot should be not to skema mcm pgantin2 skrg..post tah pape..aku nk somthing yg laen.
then..event mstilah sederhana jer sbb aku nk bikin gempak time honeymoon..simpan duit tok honeyoon sbb aku lbih suke jalan2 drpd mbazir bt majlis giler tu.

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
sudah tentu 


5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
sampai syurga..insyaallah


6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?

actually,x banyak jumpe pon..time kiteorang caple just 2 kali je kot T____T
then byk jumpe dekat mimpi dlm mimpi dlm mimpi
xpon..time skola2 dulu,byk kali la kot terserempak,terselisih,tersenyum,terhaihaibyebye
terannoying ,terngumpat scre xsgjelah . ye kot


7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
hlovate-rooftop rant


8. Apakah nama penuh korang?
Jannatulmizan Banon


9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
my mak la..tp sbnarnya macam dua2..


10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?

         jodoh yang betul2 untuk aku dr Allah...sumpah aku nak terdupdapdupdap wei..msti la aku wish MNZR kan jodoh aku sbb aku syg die sungguh2 <3

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
kat kolej-yup basuh tgn..lau terkureng rajin..mesin basuh la derr..xpon bsuh uma abg aku.
kat umah-mesin basuh la


12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?

kat dunia-BROGA HILL,KARAMBUNAI and HOLLAND
untuk slame2nye-of kos aku nak g syurga 8))


13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
cium kat dahi 8))


14.3 tentang orang yang tag korang?

totally different girl...pelik tapi benar..kdg2 buat aku sakit jiwa ngn prangai dia..suka berbelog and taking picture..she is the one of my real 'kawan baek' and also my ex roomate at poli merlimau..muke bulat macam mojako dan sangat mate duitan dan suke berbisnes..haha


15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?

bnde yg aku pling2 sayang ialah jam tangan aku. sumpah! my casio baby-G . abg aku yg belikan time bufday aku ke 18 . aku jage sampai mati.


16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
schubert serenade


17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?

8 februari 1991 . last sambut kat gazebo kolej lah...dak2 uma yg wat suprise party tok aku..sgt sweet 8))
.

18. 5 orang blogger yang korang nk tag
xnak tag sape2 sbb aku xbyk follower.


19.cerita sikit bloger yang pertama korang tag.
                                                                              empty!

p/s: pada blogger yg ditag namanya tu..kalau nak jawab cuma copy paste soalan..jwpn saya nnt delete je.. k selamat menjawab..hehe ^_^ 
(aku xtag sape2 pon sbb aku xbyk follower..haha)

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !