My photo
saya begini dan saya bahagia .

Tuesday, November 9, 2010

HIDUP AKU

tak ada orang yang kisah dan
tidak ada orang yang paham apa yang aku nak
dalam hidup aku,
interest aku,
strength aku.
dan kadang-kadang ada masanya
kita fed up dengan hidup sekeliling kita.
fed up dengan orang punya expectation pada kita.
fed up dengan keadaan dan orang keliling yang
tak pernah paham paham kita ni manusia yang macam mana.

dan hanya satu benda je yang boleh jadi jalan keluar.
ESCAPE . LARI .whatever la you want to call it .

aku memang manusia yang tak ada fixed cita-cita
cita-cita aku yg sebenar pon aku xtau nk explain macamane
kdg kdg org pandang rendah kat aku.

KOS KO TU KEJE APE EAK?
ADE MASE DAPAN KE?
 mostly yg tanye dak2 matrix,dgree and fom6 la
xpon sedare2 yg otak mcm xbape nk open tu kan
wei,aku belajar aku tau la ape carrier yang suitable ngn kos yg aku blaja.
tak kire la ko blaja mane pon,kos gempak mane pon
tapi if one day ko mmg hard giler nk cari keje,then ko xde rezeki jugak kan
ko blaja tinggi2 tapi asal otak ko tak open eak?
sumenye bergantung kat rezeki la wahai  
KONON2 KAWAN dan KONON2 SEDARA
tak kan la aku nak biakan mase depan aku suam suam kuku je.
hidup aku,aku tau nak handle mcm mane
aku xkan la biakan hidup aku susah!

aku mmg redah jer.
just follow through the time
bia aku TRY and ERROR
bia aku ikot ape perasaan and hati aku rase time tu
sbb aku ade POINT aku sndiri
aku ade CARA aku sendiri
dan tak payah nak cerite ape POINT and CARA kat sume orang
bia aku and ALLAH je yg tahu.
aku tak kecoh pon pasal mase depan and life aku
org len plak kan yg amek kisah
pffffttttt la kan .


 malaysia boleh , ijan pon boleh !


No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !