My photo
saya begini dan saya bahagia .

Wednesday, October 6, 2010

SELAMAT PAGI PUNCAK PERDANA!

assalamualaikum sayang sayang semua ! dan juge slamat sejahtera kpd warga2 yg bkan beragame islam
(cehhh,mcm la ade followers ko yg non muslim kan) haha.

hari ini adalah hari khmis bersamaan dgn hari pemalas malasan seharian.sepatutnyer kol 8.30 td aku ade class bel.then sbb mlm td aku tido dgn keadaan yg x tng,so ketidaktenangan aku tu terbawa2 sampai la ketidakbangungan pagi ni..malass seyhh.aku bgun tepat kol 8.31.time tu aku mcm mamai2 lahh..how come aku tak bgun kan.gile ahhh...mmg diambang misteri. aku kejutkan fana pas tu.fana ckp da lambat xya g class tros,aku pon ikutan ajelah...hahahaha..yela kami kan adik bradik teka,so lw die xpg aku pon x pg lahhh. 

plan aku pastu adalah tok tido balik sampai tgari kan,tup tup mesti la perut aku tbe2 sakit dan membuatkan aku tersangatlah cerit berit pg nie..terbaikklahhh. then aku pon hanye mengonlinekan diri pas tu sampai la skrg. heee

p/s
pasni da xble nk ponteng2 lg dah cz da byk kali ponteng dohhh
chau : jmb

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !