My photo
saya begini dan saya bahagia .

Wednesday, October 6, 2010

FRIEND LIKE THIS KER??

kawan biar beribu,
bercinta biar satu,
berhidup bermati bercinta berdua bersama,
berhidup berhuhahuha berkawan bersama,
bersayang sampai ke syurga,
berkawan pon sampai ke syurga,
barulah namenyer kawan & cinta seiringan.
*sengih2 kejam*

kawan ouhh kawan,
kau ibarat pelita minyak tanah,
how come ko bt aku cam nie eak??
*menangis goling2*

hey hey hey sayang2 sume..marah x marah x bile kite sdg bosan2 tibe mau tgok wall kawan aku sorang nihh..yela mau ditengok ape perkembangan terbaru die ngn cik teha....yahhh...cik teha,dak yg aku nak kenen2kan ngn kawan aku yg tlh menghidekan wall die aku nie...wehhh,how come ko kan?? aku da knl ko since fom5 lg..untuk ape ko hide kan wall ko dr aku?? perlu ke weh?? aku salah ape? tak buat ko ape2 kan....

sgt sedeyy weh,bkn b4 nie kita baek2 j k as a friend...i mean SAHABAT TERHEBAT. n kan salah sorang dr sahabat terhebat aku. yg ko meroyan royan mengadu sal teha tu knpe??  kan aku yg tolong ko caple ngn teha tu weh..oo,ade makwe ko ignore aku.aku ade pakwe oke jer..siap jodoh2kan ko ngn teha tu lg..eishhhhh...ta per,nnti aku tnye si teha tu nape ko buat aku cam nie.. tacing 554 tahunlahhhhhhhhhhhhhhh...
 
wehh,aku harap ko masih nk kawan aku lg ngek.
even status aku da len skrg,
kitekan sahabat terhebat,
kau lupe ker..

p/s:

syafikah wan suhaimi aka wan said,

antara kawan and bf,korg pilih mane??
 
aku jawab-aku xde pakwe pon,so aku no komen (2bulan lepas)
fana jawab- xtau,aiman kot.
kak syira-???????????
sasa-????  skandal kot

then wan said again:
bagi aku,
antara kawan and bf,aku pilih bf
sbb
cube pk law kawan kite tu dgn gf/bf dorang,
ade dorang ingat kite??
so,in conclusion
pilih bf/gf kamu dulu b4 kawan2
 
chaw~



No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !