My photo
saya begini dan saya bahagia .

Sunday, October 17, 2010

RANDOMLY



assalamualaikum :)

dan semestinya aku sgt sgt sgt lah bosan sejak 2 minggu ni. knpe tah,terase jiwe aku ni btol2 kosong and x bermaye..even dak2 uma wat huha n maen2 bnde yg x sptatotnye masuk dek akal pon aku ttp rase cm xde rase..woihhh..prasaan yg xder prasaan lahhh..

minggu ni pon asek bz ngn esaimen yg mcm tah pape 2..annoying lah..ingat lg weekend lpas aku x tido pon...mmg mate ni agak koyak rabak lah..mcm zombie jer aku kt kelas time isnin tu..haiyohhh..aku pon bt2 la mcm demam konon2nyer..

terase mcm nk pg holiday sorang2 hilangkan tekanan2 yg ade kat pale hotak jiwe rage aku ni..giler celake lah prasaan nie wehh..even aku da plan mcm2 weekend nie aku ttp dok tersadai kt katil double dacker aku ni..mmg xde smgat kesukanan nak kua..

sbb kebosanan and jiwe kksongan ni mlanda diri aku aku pon asek on9 fb and berblog jer,wlaupon natijahnye hati aku sirna dan juge xde lampu lip-lap yg bisa berwarnai hidup aku kini *ayat agk strerotaip yek,perlu!

aku rindu kg ouhhh..aku x saba nk keje,aku xsaba nk jd kaye balik,aku x sabar nak shopping2 dgn duit aku sndiri..nk keje mane eak??  kenny ? pizza ? oldtown ? big apple ? MK ? rengit kafe ? big cinemas ? MBO ? parkson ? mane2 jer la..tp xmgkin aku nk keje kfc,mcd sbb ape kelasss..haha *ketawe riak* , keje kilang lg lah aku xmau...bkn demand tp mmg demand..aku mmg xb'minat keje kt tmpt len kcuali kdai fast food..nape ntah..even penat aku ttp gak suke kt kdai mkn.

mau tergedik2 letak gambarnya disini boleh ngak??? huhu

isnin pagi-mate da mcm terkoyak rabak sbb xtdo lgsg 2 hari . huiii,sila abaikan eyes bag sy oke! 8)
kening pon da x nampak..huii,ble pkai kning palsu x??


 ni pon same..muke xcukup tido dan menampakkan kepale aku yg besar mcm 
kcg kuda serta puan puff(guru memandu spongebob)
dan juge pipi yg agak tembam bak apam balik wehh..*gemokgemok*

time tgari gap antre ke class ptg..bilik sgt lah bersepah..loker mmg mcm rumah sampah.
*muke aku putih jer,tq cik matahari sbb menampakkan lg muke aku lebih pelastikk*
nampak x parut TAIKOO aku kt kening sebelah kiri..hehe

 dgn fana yang konon2 comel buat muke bgitu padahal aku dkt2 die ni bau die da mcm ikan mati
*xjujur sgtlah* otw to mcd

 pic 2 mggu lpas kott,time nie aku xtmbam sgt sbb time tu bdn aku tga susut giler.

nk g class agame dan aku terpakai tdung nie..men bantai jer padahal muke da cm iras kelape sawit
haha

 peristiwe di giant shah alam-binatang ape tah nie..cicak k crocs???
aku men bedal jer..niat hati nk kasi lebur ini binatang gune asid..kahkahkah

 melepakking sebentar di old town hari jumaat lepas dgn wan...
heee,mee kari mmg torbaekk.

plus,aku sgt rindu ngn si CK aku nihh
die xtau aku rindu die kott
tp sumpah aku rindu plus btambah syg kat die.
8((

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !