My photo
saya begini dan saya bahagia .

Saturday, October 23, 2010


assalamualaikum sayangs 8))

hey hey,name aku ijan..pgil sy ijan,untuk lebih oldskul pgil aku mizan,untuk lebih anggun pgil aku jannah,untuk lebih kkluargaan pgil aku mijot,untuk lebih kawan2 pgil aku mijan,untuk lebih real pgil aku JANNATULMIZAN si cantik jelita..untuk lebih streotaip apekaumencarutnihantuu!!   lupekan jer..

sy ade watak baru,pgil sy ijan chibi maruko chan oke.ni dia pic pasport sy.

 comelkan,inilah aku zaman muda sikit 8)

aku tengah sedih ni,dis week mmg rase mcm tertekan sikit doh.ouh tertekan nyer aku..tertekannyer..tpi sape je amek tau??? kau  kau  kau  kau ?? ade amek tau sal aku..tidak kan..pg jahanam kau lah! *tiba2*.aku xder mud lah pagi2 bute nie..dgn xmandinyer,rambut da serabai,muke da mcm katak mati dan juge bau badan mcm bau ikan mati..woooww,sila lah jeless...

aku nak buat list lah ape yg bt sy xoke dis week,sila la tgok 8)) mane tau anda ada ciri2 yg buatkan sy berjauh2 hati..BINGGO!

pertama-pasal belog ouh kinda dinda aku ni ha..asal ar layout die wane merah jer??? aku temper btol lah..bkn ke dulu ecah da watkan bertape jambuunya belog aku nihh..than tibe2 merah jer..sgt marah la wei!! grrrr..merah simbol seks oke???? *yeker*..ahh,yg pnting aku xsuke wane merah nihh!!

kedua-aku check kat atm dan duit aku da kosong..u tau x kosong?kosong?kosong? 000000...ouh,bertapa sedihnyer aku wei..maybank,rhb and BIMB..sumenyer 0..cam ner aku nk meronggeng wei..aku xdpt trime knytaan lah aku da xder duit..rasenye macam nak cepat2 habiskan hari selase pahtu blik kg then tros keje.aku nk cari duit banyak2 wei.duit sgt penting bg aku..ye sgt penting!

ketiga-tadi mak call,tanye duit ade ke x..then aku jwb la xder..haha..ayat mengayat nak soh mak bank'in kan.yelahhh mak,anak mak da lame xmkn sedap2..cehceh,cewahhh..pahtu aku msg kak nora aku soh abg shafik msukkn duit..sgt untungkan ade abg n akak2..tidak di lupa'in jugak kat kak bunga aku..mlm nnti aku nk mintak die wit..xkire..!!! bnde ni pon sptotnyer jd berite happy tp kne gak jd brite sedih sbb aku terpakse merayu2 kat orang,trunkan ego dan terhutangbudi lagi dan lagi..biarlah.

keempat-niat aku stay uma kak bunga aku ni nk saving la katekan. knon2 nk men masak2 kt umah akak aku ni..tapi satu barang dapo pon xder..so terpakse la aku berlapaq na.beli mknan kt lua yg x seberape tuhh..oishhh...

kelima-aku tibe2 tersgt geram dengan si MNZR tu.xtau..ttibe geram.tp xtau knpe? rase mcm nk kne pelempang jer muke die tu..die yg ignore aku k aku yg ignore die?? k msing2 ignore masing2..hadoi..terase mcm nk lompat bintang lak wei...sayang,jgn la wt sy mcm ni dong.....hmm,myb da len kot..suasane da xmeriah mcm awl2 dulu..die pon mcm da xnk gedik2 n annoying ngn sy? knpe sy xcantik kah? sy xmemberi layanan yg baikkah?? errrrr...wutever,wutever n wutever....yg penting JMB syg MNZR..btol lah ape saye kate dulu..perubahan akan ade mengikut mase..tidak! jgn pernah kau coba untuk berubah.

keenam-exam just around the corner dan aku x takut lgsung pon.pelik kan.kat u ni lg aku mls nk blaja wei..pointer aku mmg xkan sampai dekan lah..mmg x lah law blajaq pon men2,ponteng class slalu and wat esaimen last2 minute..grrr!!! xper,dpt pointer oke2 pon suda memadaiii...pointer yg memadai ni lar yg wat aku xoke..layak ke nnti degree nk tukar kos???? 

ketujuh-aku rindu dgn kawan2 poli sekalian..rinduu kot tetibe tgok pic2 mase kat poli..mmg berair mate ni ha..knpe la aku snggup tglkan poli eak..kawan2 sume..terase mcm melawan takdir plak..dari fom6 ke mekatronik ke tourism nak ke mekatronik balik pastu benti then ke uitm..sgt annoying rantai perjalanan aku..wei politeknik merlimau melaka..aku rindu ko!!

kelapan-dis week kan study week kan,so aku g la meronggeng sampai duit kat atm aku abis..bile aku tgok wan date ngn adi..kak effa dgn abe and dak2 kat fb tu dok tergedik2 amek pic same2 ngn bf dorang ouhh ouh terbakarnyee perasaan aku..jeles kah?? ya!! aku sgt jelesss...jelesss dan jeless..bile turn aku nk date weh?? bf sy jaoh ouhhhhh..nnti cuti sem pon die balik lmbat ouhhh..time tu msti sy da jd workhlic ouhhh..8((

tu jer lahhh yg buat hati ini tergundah gelana kesedihannyer 8((
silalah senyum wahai ijan,kau kan sekeras kerikil konon2nye.

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !