My photo
saya begini dan saya bahagia .

Friday, September 24, 2010

LUV LUV PUSING ATAS KEPALE

15 september 2010
dora chan plusplus nobi kun
well,aku pon ta tau cam ner hati aku bley tbukak tok NOBI KUN ni,
da stahun aku hidup membujeng...
lame2 makin selesa and jatuh jatuh jatuh sayang.
at least,aku ade gak teman yg bley dibuat penderaan meluahkan pasaan aku.
agak kasar disitu bunyikknye    ~hee,tp dlm hati suke.
sayang sayang awak Mohd Norzihan Bin Ramli
aka CICAK KURUS and JIAN NOBIKUN
moge awak syg kat kite mcm saye syg kat awak ye...
*malu nyer....blusing lahhh.


hahah...GEDIK GEDIK mau buat pic ini bagai.


i will be waiting for you everyday
YA ALLAH,
jika dia baik untukku,
demi DUNIA DAN AKHIRATKU,
permudahkanlah jodoh kami.

AMIN

p/s :  aku sungguh2 nie ha...



No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !