My photo
saya begini dan saya bahagia .

Tuesday, March 20, 2012

harga sebuah diploma


telah selesai segala assignment diploma saya :)
dan yang paling tafffff sekali mestilah Diploma Showcase " Teater The Comedy Of Errors"
saya bertindak sebagai Pengurus Kewangan , yg menjaga akaun produksi . akauntan kerrr ? HAHA
lepas je habis show,jenuh buat audit dan sesi pembahagian harta . tapi yg paling perit skali bila buat report ! sampai tak tido tido malam kot . haisssshhhh tapi akhirnya siap jugak deh . tadaaaaaaaa
so skrg saya dah habis diploma : DIPLOMA IN CREATIVE TECHNOLOGY : ART INDUSTRY MANAGEMENT
insyaallah saya akan lepas level ni,mintak2 boleh jawab final kan .
dan lepas tu cuti 6 bulan sebelum ke degree .
mintak2 la degree dapat apa yg saya mintak..
saya ?? haha knpe tiba2 guna pktaan saya ni ? sekemanyewwww XD









tak dapat lupakan diploma show kali ini . i will miss you :(


No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !