My photo
saya begini dan saya bahagia .

Wednesday, November 23, 2011

OLD TOWN di hatiku :)

 assalamualaikum 

hai , dah 2 bulan tak update blog kan . winduuu doe , ni pon disebabkan masalah financial plus aku busy dgn kerja aku mase cuti sem hari tu . cuti sem hari tu kan aku kerja part time kat old town white coffee kat Batu Pahat Mall . rasa macam baru semalam je aku mintak kerja kat old town , baru semalam aku training jadi service crew old town tapi rupe rupenya aku dah berenti pon keje old town . aicheeeehhhh jgn nak sedih sgt la ayat . sbnarnya banyak knangan manis and pahit kat old town ni . tapi overall sumenya aku suke , dapat kawan2 baru , dapat pengalaman baru . dan yang paling penting dapat makan makanan old town dengan free tau ! kelasssss kau ijan . hehehhehe . kerja kat sini best plus penattt giler time2 public holiday and weekend . sumpah mcm nak tercabut aku punya tapak kaki sbb tak de mase nak duduk pun . cisss nsb baik niat aku nak kerja nak cari duit nak beli henpon baru , so kerja sajelah . gambar tak banyak pon mase aku kerja kat old town , yang ada ni pon ihsan si daus tu mase last2 day dia tolong amekkan gambar kitorang .

lau nak cakap sape yg paling aku rapat dekat old town mestilah aku akan cakap dgn jujurnya aku rapat dengan semua sekali . tp yg paling 1 kepala mestilah dgn qayyum,daus,zul n syaiful . zul n syaiful budak kitchen yg suke buli aku . haaa din pon same suke buli aku jugak . qayyum n daus budak service macam aku..dorang ni adik2 aku aje . rapat as brother n sister . itu aje . supervisor pon okey jugaklah tak garang sgt si Ah He and Young Ching . tapi kalau kak Ika mmg garang sikit . tapi sikit aje lah . heheheh . tapi semuanya memang baik baik and kami semua mmg rapat lah katekan . seorang lagi service crew si kadir tu aku tak rapat sgt sbb umur dia lebih tua 4 tahun dari aku and shif kami selalu tak sama so jarang2 jumpa . yang paling kelakar dengan staff myanmar lah . even dorg tak pandai sgt ckp omputih dan melayu tapi kitorg tetap jugak boleh komunikasi guna bahasa rojak . hhahahah kelakar betul kalau ingat2 balik si aung tet , zaoi , sa ye and si mee sate dak kitchen tu . tak lupe jugak dgn maira and yan yg baru je kerja seminggu sebelum aku benti kerja hari tu...best ajarkan korang and jadi cikgu tok korang.. hoiiih rindunye dekat dorang !

so kat sini saja2 nak berkongsi gambar aku kat sane dgn korang . heee :)

 semangat tak mengulooorrr time kerja .

mcm manager kan dapat dok kerusi mcm bos !

 syaiful and zul yg gonjeng . suke buli aku tahap melampau2 .

belakang tu mee satay yg sgt blurrrrrr .

sweetnya muka aku . haihhh gambaq epul ade pulok .

 blurrrr

 muka aku mcm kaktus lah . semangat ajaq budak baru .

 mulut aku mcm ikan yg seksi sedunia . hahahha

maira dgn yan . adik adik ni <3

 laksa . slllllpppppppp

pepsi is my fav tau tau .

*mungkin aku pernah langgar janji seseorang yang aku tak kan rapat dengan staff2 oldtown . yesss aku mengaku aku mungkir janji . tapi sumpah aku anggap dorg semua abang , akak n adik2 aku aje . tak lebih dari tu . dan semuanya tamat mcm tu je . yg penting aku jujur dan tak hipokrit :)

i love you OLD TOWN WHITE COFFEE , Batu Pahat Mall .
Jannatulmizan Banon 
service crew
9 oktober 2011 - 13 november 2011
Thank You for everythings 
i will miss OTWC and i will be back :)

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !