My photo
saya begini dan saya bahagia .

Sunday, August 7, 2011

PENGAKUAN err-errrrr-ew

harus ditekankan disini bahawa blog aku http://ouhijan.blogspot.com adalah hanya blog picisan yang tiada apa apa INFORMASI yang penting mahupon berpengetahuan luas.blog ini hanya menceritakan kehidupan aku,apa yang aku suka buat,serta impian yang gedik gedik jaaa.turut dimuatkan cerita keluarga,buah hati dan kawan-kawan jeaaa.kadang kadang je ade gosip gosip sikit la hai.tapi sumpahhh blog ini agak annoying dan sama sekali aku bukan jenis yang mengejar follower ataupun mencari publisiti murahan. *sesiapa yang da jadi follower aku memang aku hargai sesangat la.
BLOGGING for fun and keep a memories then i will share it with my kids && husband later on. 

yang benar : Jannatulmizan Binti Banon

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !