My photo
saya begini dan saya bahagia .

Wednesday, July 27, 2011

bilik orang bujang sangat kan .

 tu loker cik fana kiteee .

 bawah katil fana , atas katil ijan makioooo .

 bear fana , hp ijan , pensil case ijan dan jugak laptop ijan intepremmm .

 ni loker ijan dan jugak selendang2 ijan . nampak jugak towel aku disitu.

 ni baju kotor kitorg . fana punya baldi warna biru , ijan punya merah . heeeee

 air mineral fana tetap disisi

ni la ropenye bilik bojang aku ngn fana . hebat kan , super bersepah la minggu ni . nak2 minggu ni mmg agak busy dgn esaimen dan jugak test.kami kan budak medic so kenelah belajar la mcm budak medic.haha.bilik kami ni lah macam dapo,bilik,ruang tamu,ruang rehat tapi nasib baik tak bilik mandi.tapiiiii , ni just sementara je..hujung minggu kemas la balik..tapi lepas tu bersepah balik..grrrrr,memang lariiii la pakwe pakwe kami kan tengok bilik ktorg mcmni.okey babaiiii 8)

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !