My photo
saya begini dan saya bahagia .

Thursday, April 14, 2011

serenade

i do love "serenade" a classical melody by franz schubert since my age is 15.
even macam jiwang dan terawangan je melodi tu tapi sumpah suke.
sumpah suke layan bila tengah serabut.
dan juga bila nak berangan dengar lah lagu ni.sumpah terus tertidur.
hahahahah,jiwang bawang kan aku.

kalau ade siapa minat tengok cerita summer scent mesti suke dengan melodi serenade ni kan.
"nak tau kenapa bila cuaca panas tiba tiba je hujan? sebab rubah nak kawin . ehhh tak , sebab beruang nak kawin lahhhh " 

bila tengok summer scent ni mula lah aku berangan rangan nak tinggal kat cemaron highland dengan bercucuk tanam bunga bunga ros kat sane.tanam pokok teh.tanam kubis.pastu jadi florist.hah ! mmg budak sekolah betul punya cita cita T_____T






 dulu dulu dulu aku sangat suke tengok drama korea kat TV.mmg tak pernah missed lah.mesti tengok.dulu sanggup gaduh ngn adik aku sebab nak tengok cerita korea.dari cerita korea tu lah start nak berangan lah bagai.start nak bace novel novel cinte.cetttt.
lepas tu tukar tukar novel ngn kawan.dulu mmg hidup suke berangan.hampir setiap malam mmg akan habiskan masa dengan berangan dan senyum sorang sorang sambil buat kad gedik gedik bagi kt pakwe.cehhh konon je !

tapi malangnya kenape ntah sejak sejak ni mcm sirna je nk tgok movie korean and bace novel.why mizan why ? mana mizan yang dulu ? myb mizan sekarang dah jadi ijan rock and realistik kot.rinduuuunya dulu dulu.
hehehe .
tu je nak cakap.nothing important pon.

love : mizan makio <3

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !