My photo
saya begini dan saya bahagia .

Friday, April 8, 2011

f f f f f f f f f f f

boys are stupid,throw rock to them and say "HAHA,kau loser gila wahai lelaki,batu je tak cukup nak baling kat kau tahu.batu+tahi kucing baru cukup" .

okeyy,sorry sbb ayat diatas terlalu killer.tapi memang betul.dah lama aku cukup bersabar dan bersabar bila lelaki buat kawan kawan aku macam taik mmg cukup membuatkan aku tak boleh sabar.sorry la lelaki,korang ingat kami(perempuan) suka sangat terhegeh hegeh ngn korang.ouhh-tohhh-long la ble bla , saje je nak terhegeh hegeh.nak try test korang jeeeee.tak suka lah ko bt kawan kawan perempuan aku mcm tu.ouhh dulu mula mula stok dimintak simpati dan dimintak terharu bila mula caple.dah lama lama habis madu sepah dibuang? mmg celaka lah kau lelaki.mcm biadap ! macam BABiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.memang aku tak boleh terima kau buat kawan aku mcm tu.tak boleh tahu tak.rase mcm nak menangis menangis dan menangis.tolong lah wei,kawan aku sayangkan kau kot.aku pon sayangkan ko as friend...mudah ko lupekan kenangan2 ko ngn dia kan.

sorry , ayat aku mmg mcm tak-baik-sikit . abaikan sebab aku dah terlalu marah T_______T

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !