My photo
saya begini dan saya bahagia .

Saturday, March 19, 2011

s i r n a

assalamualaikum.

hai,nama aku ijan yang sedang tiada mood langsung.i dont no why.serius tak tahu kenapa.atau mungkin aku sebenarnya sedang merindukan sangat semua kesayangan kesayangan aku TT__TT.bila tak ada mood ni keja ape pun tak jalan.sampai facebook pon aku menyampah nak bukak lagi dah.memang tak hingin nak bukak facebook sebabnya rasa rindu yang teramat dengan orang tu.so langkah yang terbaik bagi menghindar masalah ini adalah deactive facebook je lah.aku pun terasa hati dengan kakak aku si bunga tu sebab dia macam dah tak nak ambik tahu pun pasal aku  dan lgsung tak telefon akuTT___TT.okey,baru aku faham yang bila seseorang dah berkeluarga dan ada anak,maka orang disekeliling hatta adik sendiri pun turun sedikit kepentingannya.lumrah @___@.tiba-tiba rindu dengan anas and amar.dulu time mujib and kak zila tak pindah kampung lagi dorang selalu ajak aku jejalan and tolong dorang berniaga.tapi sekarang tak.dorang dah pindah and sekarang baru aku rasa ketiadaan dorang.tulahhh,hari tu masa saat2 akhir dorang kat sini aku busy gila.tak dapat nak tolong dorang.

nanti bila bila kalau aku lalu UM(universiti malaya) mesti aku teringat dekat mujib(abang aku).mesti akuteringat dulu-dulu aku belajar cari duit dengan abang aku kat sini.kalau lalu airport subang tu pon aku mesti teringat kat mujib and kak zila.tak payah cakap UM je.satu KL ni lau aku pusing-pusing aku mesti teringat kat dorang punya.tak ada lagi nak berniaga dgn dorang lepas ni.lepas tu mesti tak ada lagi life aku kt KL lepas ni.dulu salah satu sebab kenapa aku pindah uitm dari poli sebab aku nak dekat dgn mujib and tolong dia apa-apa.tapi kan bila mujib ada masalah hari tu aku tak tolong dia pon sebab aku busy and aku rasa aku sangat pentingkan diri aku.rasa bersalah sebab mujib banyak tolong aku bila dia senang and aku susah.mesti akan bagi duit belanja lebih bila aku tolong dia jaga anas and amar.masa aku tlong dia jaga kedai pun dia mesti akan bagi gaji lebih untuk aku.dia je yang paham apa cita cita sebenar aku.masa aku nak tukar uitm tu pon dia yang yakinkan abang diq tuk setuju aku nak pindah sini.banyak jasa dia kt aku sebenarnya.tak terkata.

time macam ni lah aku tersangat sangat rindukan keluarga sendiri.sekarang mujib n kak zila dah pindah kg atas sebab sebab tertentu.dorang nak mulakan bisnes and mulakan hidup baru kt batu pahat pulak.aku harap bila cuti sem nanti boleh la aku tolong mujib berniaga ke apa kan.now,baru aku tahu yang keluarga lah segala galanya bagi hidup aku.bila nak balik kampung ni jumpa anas ! TT___TT

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !