My photo
saya begini dan saya bahagia .

Saturday, March 26, 2011

HEART TO GET HURT part 5 kottt .

rite.akulah pengungkit akulah penganjing.aku memang tak layak pon nak marah marah.yelah aku sape je kan.hidup dia buat pe aku nak masuk campur.buat malu aku jeeee.buat malu tau tak bila aku tiba tiba nak marah n merajuk last last kene marah balik.phewwww..ingat boleh la mintak dipujuk ~__~ marahlah marahlah,aku tak gentar pon okeyy.yee mmg aku tak layak masuk campur.memang,memang,memang ! ahhh,tak mahu dah membazir air mata tiap malam sejak malam 23 januari sampai malam tadi sebab rindukan kau ! kau tahu apa perasaan aku..aku pon tak kan tahu apa perasaan kau.sorrylah sebab tak jaga hati kau.sorrylah ni memang salah aku sebab aku mengada-ngada sgt.salah kau jugak sebab kau gedik ouh.

statement ini sgt berani mati sebab aku adalah seorang perempaun bermulut lancang dan phailang sikit.nilah diri aku sebenarnya.aku kan gangster puncak.sebab aku pon dah terlalu marah.aku tau kau marah kt aku jugak.ni first time aku marah macam orang gila wei.effect cemburu sangat memberi kesan yang mendalam melebihi segala-galanya.*mesti syoitan sedang bergolek ceria sebab dah berjaya mengaburi hati dan mata aku. WHAT WRONG WITH ME or WHAT WRONG WITH YOU ?? ehhh,imsorryforeverysinglethingsMNZR.

andai kata diri ini pon kau dah jelek nak pandang lagi kerana mulut jahatnya.tinggalkan jelah.aku sudah sedia sebab takkan kau nak dgn pempuan bermulut jahat mcm aku.sedihnya T___T . *ayat aku mcm kimakkk styrotypeeee sket. sorry okeyyy !

okey babai .

ni luahan perasaan tadi . tapi lain jadinya lepas 20minit .

alaaaaa,sorrylah MNZR.okeyyy,salah saya ~__~.saya jeee yg salah.salahaya jeeee.*syaitonnn terus menangis sbb tak dapat nak menguasai aku lagi.ak payah la guna sampai aku kau aku kau .tauching tahuuu.perkataan PANTANG lagi..amboiii takutnya saya.serius mintak maap lahh.sy tahu sy tak layak mempertikaikan bahasa you and i kamu dgn member kamu tu.okeyy tak pe,saya mesej kmu balik okey..dengan cergasnya menaip mesej 8))


"zihan,saya salah ke.okey saya mintak maaf."


harapan bila saya sent mesej ni kat kmu,kmu teros balas dan kite berbaik.


5minit


10minit


15minit


phewww isk isk . *how come tak balas kan. ouh lelaki memang egois !
alaaaa,memang lah mulut saya mcm hanjing tapi kamu yg mula2 gedik dulu sape suruh.tahu tak bertapa jelessnya saya.

okeyyy.tak peeeelahhh. tak kawan sudah,xder masalah T_T





No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !