My photo
saya begini dan saya bahagia .

Thursday, March 17, 2011

cita cita olok olok saya


assalamualaikum dan selamat pukul1.10 pagi waktu bumi

alangkah hinanya jika hidup tiada kemahiran apa-apa
alangkah hinanya hidup jika hidup tiada cita cita
alangkah bahagianya hidup jika hidup ada kemahiran tersendiri
alangkah bahagianya hidup jika dapat mencapai cita cita yang di impikan

bertapa cemburunya melihat orang yang berkemahiran tinggi dan juga menggapai
cita cita tersendiri.
untungnya mereka,mengapa nasib ini tidak ada dalam hidup saya.
kenapa?
apa yang tuhan nak tunjuk kepada saya?
apa kemahiran saya? dan juga mana cita-cita saya.
ya tuhan,sedihnya sedihnya.
kenapa cita cita yg dulunya digengaman,dilepaskan begitu sahaja?

mungkin cita cita saya akan tercapai tatkala saya sudah berumur 30an-40an barangkali.
ataupun mungkin saya tidak akan dapat mengenal pasti apa kemahiran yang saya ada.
setakat ini kemahiran yang saya ada ialah *mendapat A untuk subjek kemahiran hidup semasa PMR* T____T .

atau mungkin segala impian saya akan tercapai apabila saya berhenti UITM dan menukar course lain. @___@.tidakkkkkk,habiskan dulu disini.nak kene penampar dengan abah apa?

whatdefakkkkk,tolonglah memahami diri saya yg sebenarnya.
letihlah macam ni.
tak boleh nak capai cita-cita sendiri dan lepas itu cita cita terus terkubur dan dilupakan.
tak apalah,yang penting sekurang-kurangnya saya ada juga "cita-cita tak munasabah" setelah cita-cita sebenar tak tercapai dan kemahiran diri tak dapat dikenal pasti.
"cita-cita tak munasabah"
nak tahu apa?
sila la scroll kebawah.


tengok !

bertapa $____$ nya mata kan.
yaa,saya adalah mata duitan.
maha mata duitan.
maha maha maha mata duitan.
hatta,bau yang maha agung didalam dunia ini bagi diri saya adalah saat wang kertas berkepala agung yang baru keluar dari mesin ATM.pehh baunya boleh menenagkan jiwa dan raga.
semangatnya saya tampal keratan ini di dinding meja study saya sejak azali
bagi memberi semangat kekayaan dan mencapai *cita-cita olok-olok saya*

tapi hampa jika dilihat dari gambar diatas,tiada perempuan yang berjaya menerajui carta paling kaya di Malaysia.
fakkkkk,perempuan mmg golongan yg lemah dan tak tahu nak 
kalahkan lelaki eh *lempang lah aku laju-laju
tak apa,tengoklah nanti nama JANNATULMIZAN BANON akan ada di senarai itu.

betul ! sumpah ! kaya dengan duit sendiri bukannya dari harta mak bapak mahupun orang lain.
semangat !



No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !