My photo
saya begini dan saya bahagia .

Thursday, February 17, 2011

ouh seronoknya KAWIN MUDA . nak jugakkkk .

selamat pagi dan assalamualaikum semua .
jam sudah menunjukkan pukul5.30 pagi dan aku msh lom tido lg .
haiyoooo , punyaa la lama nak download AI ni kan .
so sambil2 aku tnggu masa untuk siap download
aku pg la usha2 fb kawan aku mase fom3 ni . nama dia mira .
masa fom3 dulu aku kelas tabah , kelas kedua T_____T
aku kawan sekelas mira ni dari fom1 - fom3 .
tgh2 usha fb dia kan tiba2 aku nampak status yang ditag .
status tu menunjukkan yang dia mm'post'kan bahawa EMA NABILA dah kawin .
hooomaiiigoood , nak tau sape ema nabila ?
ni haaa dia :


 kalau nak tau ema nabila ni classmate aku n mira mase fom1-fom3 dulu .ema ni anak kepada cikgu fizik aku iaitu cikgu jijah . ahhhaa , anak cikgu jijah dah kawin syioottt.aku xsangke weh ema dah kawin. dulu mase skola dia sangat la nakal,slalu xdtg class,buat huha2,bajet otai nak mampos then suka cari gadoh.tapi bukan ngn aku tp dgn dak2 lelaki.fine aku sgt xsangke . aku boleh dikatakan rapat dgn ema la mase fom1-fom3.
masa fom1 bila dtg skola tgari aku akan lepak uma ema dulu.yela uma ema dulu kat umah cikgu sblah skola tu je.lepak2 sambil makan2 then kacau2 kucing ema.hahhahaha.

then, masa fom1-fom3 tu jugaklah aku segeng dengan dak2 nakal sedunia iaitu mast,syud,intan,ema and intifadah . pehh,mmg bajet otai time tu kan. time tulah zaman kenakalan aku berkawan dgn dorang ni.xbape nakal sgt la,tp aku pura2 nakal sbb nak campor dgn dorang.hahhaah , naik je fom4 aku dah naik kelas sikit.okelah sbb result aku agk ayam2 basi je so ble la amek sains.then geng2 otai taiko sedunia ni aku dah tinggalkan.maka berpecah la geng ni sbb aku dah balik semula ke geng gagak itam aku mase darjah6 dulu.hehehhe.
Btw,to ema i wishing u SELAMAT PENGANTIN BARU. mesti best kawin muda kan . dpt anak cepat , anak2 besar pon seiring dgn kita nanti. bestnya bestnya kawin muda .hahahah pahtu kawin mase blaja lg best kan.heeeee , tak tak tak , kene blaja dulu la ijan , cari keje n kumpul duit baru kawin okeyy .


No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !