My photo
saya begini dan saya bahagia .

Thursday, January 6, 2011

s e n i o r p a r t t h r e e . UITM DIHATIKU sgt kan !

assalamualaikum !

skrg ni kan rasenye sume da oke oke saje . aku da ble terima keadaan skrg .
org kate lw kite di suatu keadaan yg baru , mmg perlukan masa untuk kite biase .
so skrg aku da tak kisah , dah x sedih . aku kan kuat doh !

semester 3 ni berjalan mcm biase j lah . pg kelas jumpe kawan kawan ,
ketawa2 terbahak2 , lepak2 ngn my besties then balik uma tido .
seronok kot dapat jumpa fana , wan , kak syira , sasa and kak effa .
dorang kan girlfriend aku . girlfriend yg menggantikan boyfriend aku kt sini .
lw aku rindu jian , dorg sume ni la yg menghiburkan hati aku . hhahah. ayat nak kamus kan !

result semester 2 hari tu oke2 je kot . boleh la kan . xpayah la cakap berapa . aku bukan orang2 yg annoying nk gempak satu fb result aku bape . ahhh , mcm jahanam je nk heboh2 . ingat da pandai sgt . diam2 sudeyy kan . sendiri2 tahu dah la kan *emosi !

kakak2 umah aku pon oke oke jer . boleh la masuk kepala sikit2 kan even dorang x se"huha 
my girlfriends tu .tak pe la kan ,mane la tau aku ble terrapat ngn dorang nanti .so aku harap sem 3 ni aku dapat naikkan pointer aku then ble la aku tukar kos mase degree nanti kan . heheheh . doakan aku tau . aku nk jd dak AD lak pas ni 8)) .

belom ade seminggu kat uitm da bergambar bagai nk rak kan . hahah . mcm jahanam jer . xper la , kate fotogedik kan . = , =












sayang anda anda anda semua !

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !