My photo
saya begini dan saya bahagia .

Saturday, November 27, 2010

GILER !

ada benda kite perlu pertahankan dalam hidup ni .
aku benci orang2 loser .
untuk ape kau fitnah aku ?
aku tak penah kacau kau pon .
uishhh . msk campor dlm hidup kau pon aku tak penah .
mmg aku cool .
tapi lw sampai menfitnah aku mmg aku cukup pantang lah .
myb aku bukanlah pmpuan baik2 jer .
tapi aku tak lah sampai rosak weh .
ramai lg kot pmpuan2 rempit medan yg kau ble kate rosak .
sejarah kau bukan baik sgt !
aku tnggu kau balik , then aku nak kau ckp sendiri kat aku yg aku ni rosak???
huh..kelakar la wei...sgt kelaka .
ouhh..agaknya kau syg sgt kot kat kwn kau tu .
nk die ade teman sempurna terbaik dr syurga .
aku marah wei...aku marah .
first time dlm hidup aku ade org fitnah aku cam ni . 
heyyy KAMU ! kamu nk soh sy jgn besarkan hal ni tp kamu tahu ke ape prasaan sy ???
ape perasaan org yg difitnah ???
sy layak marah and saye layak bersihkan name sy lah .
if kamu nk "P" ngn sy mcm die suruh tu...kamu pk lah .
kamu pon boleh buang sy .

ingat tak ape sy kate dulu??

sy xkan tinggalkan kamu melainkan kamu yg tinggalkan sy n buang sy dr hidup kamu .
dan inilah makne BUANG bg sy .

aku ada hak nak marah .

No comments:

Post a Comment

anda komen anda jadi gangster macam saya !