My photo
saya begini dan saya bahagia .

Sunday, June 19, 2011

8(

aku tak tahu keputusan yang aku ambik ni betul atau tak . bukan kau sorg je rase sakit , aku pon rase sakit jugak tahu , sakit giler giler giler . mungkin orang lain akan kate aku jahat , aku ni tak pikir panjang . tapi aku nak buat macamane,aku pon tak tahu lah.dan mungkin keputusan yang aku buat ni akan memudahkan die dari segala macam hal.

adohhhh !

Saturday, May 21, 2011

semester braek so far

assalamualaikum ,
dah terlalu lamaaaaaaa tak post entry kannnn .
sorry to say lah sbb broadband aku sgt lemssss . yelaaa lgpon line tak okeyy sgt lah kt kg.
ouhhh kat uma aku sgt bosan yeee .
bangun mandi sarapan basuh baju masak masak makan tengok tv online tido mandi jalan jalan (lau diajak) makan tido tgok tv bla bla bla .
tu je la kotttt .
super gemokkkk dah aku skrg ni haaaa.
k la bye bye .

the pictures around the holiday so far
 









Monday, May 9, 2011

will be back !

rasa dah lama tinggalkan blog ni sendirian tanpa sebarang update .
woihh rindu nya .
hari tu sibuk ngn final exam , last week sibuk ngn tolong abang kerja .
so sekarang nak aktifkan balik.
yeahhh , ouhijan will be back !
heee .

Friday, April 22, 2011

EXAM PART 3

assalamualaikum .



ni gambar webcam sblom nak pg library konon2 nak blaja tgari td . HAHAAHA
esok sy akan exam . exam BEL 311 . fuhh takut gilaaa . dah la carrry mark sy sikit jeee T_____T.harap harap lepas lah kan.hari selasa pon sy pon ade exam CRITICAL AND CREATIF THINKING dan juge SPONSORSHIP AND BRANDING MANAGEMENT.hari jumaat lak exam CTU.tolong doakan saya guys agar pointer saye tak lari dan makin elok sem depan.saya nak tukar kos masa degree nanti.insyaallah 8))

okey , bye bye .

i love u .

btw , i just love your face like this .
konon konon buat muke comel la kan .
i love u syg !
saya cinta kamu sungguh sungguh .

Thursday, April 14, 2011

serenade

i do love "serenade" a classical melody by franz schubert since my age is 15.
even macam jiwang dan terawangan je melodi tu tapi sumpah suke.
sumpah suke layan bila tengah serabut.
dan juga bila nak berangan dengar lah lagu ni.sumpah terus tertidur.
hahahahah,jiwang bawang kan aku.

kalau ade siapa minat tengok cerita summer scent mesti suke dengan melodi serenade ni kan.
"nak tau kenapa bila cuaca panas tiba tiba je hujan? sebab rubah nak kawin . ehhh tak , sebab beruang nak kawin lahhhh " 

bila tengok summer scent ni mula lah aku berangan rangan nak tinggal kat cemaron highland dengan bercucuk tanam bunga bunga ros kat sane.tanam pokok teh.tanam kubis.pastu jadi florist.hah ! mmg budak sekolah betul punya cita cita T_____T






 dulu dulu dulu aku sangat suke tengok drama korea kat TV.mmg tak pernah missed lah.mesti tengok.dulu sanggup gaduh ngn adik aku sebab nak tengok cerita korea.dari cerita korea tu lah start nak berangan lah bagai.start nak bace novel novel cinte.cetttt.
lepas tu tukar tukar novel ngn kawan.dulu mmg hidup suke berangan.hampir setiap malam mmg akan habiskan masa dengan berangan dan senyum sorang sorang sambil buat kad gedik gedik bagi kt pakwe.cehhh konon je !

tapi malangnya kenape ntah sejak sejak ni mcm sirna je nk tgok movie korean and bace novel.why mizan why ? mana mizan yang dulu ? myb mizan sekarang dah jadi ijan rock and realistik kot.rinduuuunya dulu dulu.
hehehe .
tu je nak cakap.nothing important pon.

love : mizan makio <3

Friday, April 8, 2011

dah sampai seru mungkin

emosi tak adalah celaru mana pon.
kalau nak dibandingkan dengan 2 3 minggu lepas,emosi minggu ni lagi stabil.
tapi entah kenapa rasa hati ni mcm ntahlahh *bukan kosong,bukan heartless,bukan zero(same jelah gila)
tapi macam kekurangan sesuatu dan datang sesuatu.
macam disuruh membuat sesuatu.tapi jasad ni aduhaiii malasnya.
macam dah dipanggil panggil.
bukan dipanggil rase macam nak mati.
tapi dipanggil supaya menyedari sesuatu dan membuat sesuatu ke arah yang baik.
mungkin ke arah yang baik tu nanti akan dpt lebih ketenangan dan petunjuk.
siapa tahu kan ?
cehhhh , bajet tak aku ?
macam something try to tell "jangan nak dunia sangat".
tak apa,tak cuba siapa boleh tahu kan ?

okey dah,babai !